Pressemeddelelse fra Escalate ApS
Dette kan fx gøres ved hjælp af , der både kan bruges aktivt som et led i en markedsføringsstrategi eller som en oplagt måde at forkæle kunder og samarbejdspartnere på, hvor man giver dem lidt mere end det forventede.
Gjort rigtigt kan det nemlig øge værdiskabelsen hos slutbrugeren og være med til at give dig ubetalelig reklame. Når dine kunder bruger de reklameartikler, som du forærer dem, vil de i højere grad associeres med dit brand og blive til ambassadører for dine produkter.
Lykkes du med opgaven vil du opleve et “return on investment”, der er højere, end alt du kender til fra andre markedsføringskanaler.
Skal det være klassisk eller sjovt?
Der findes efterhånden et væld af forskellige former for reklameartikler. Findes der et produkt, kan der typisk også trykkes, graveres, stryges et logo eller et budskab på.
Noget af det, som du bør overveje, inden du får produceret dine reklamegaver er, hvordan det passer med din produktportefølje og din målgruppe. Det er reelt ikke anderledes end at tænke i et produkt-/markeds-fit.
Sælger du fx kaffe, er det oplagt at få produceret . Er du revisor kan . Har du en aktiv målgruppe, så er det måske , der passer til din målgruppe og dit produkt.
Du kan også vælge at tage udgangspunkt en højtid eller en sæson. Sommeren er ved at være over os og både rejsetilbehør eller . Fars dag nærmer sig også og en “gimmick” kunne være at lægge en med hver ordre, der bliver bestilt d. 5 juni. En nøglesnor med ordlyden “Far er den bedste” og et diskret placeret logo kan skabe mange smil rundt om i de danske hjem.
Mulighederne er mange og det er reelt kun fantasien, der sætter grænserne.
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/reklameartikler-hjaelper-dig-med-at-skille-dig-ud-fra-konkurrenterne?releaseId=13594326
** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **








