Pressemeddelelse fra Hisense
TV-producenten Hisense har indtaget Norden med en klar mission om at placere sig blandt de mest foretrukne forbrugerelektronikbrands. Den nordiske organisation forventer en trecifret millionomsætning i danske kroner med en årlig tocifret vækstrate målt i procent over de næste tre år på det nordiske marked. Hisense har allerede mere end 100 medarbejdere på tværs af de nordiske lande og forventer at ansætte løbende.
“Vi ser frem til den nordiske ekspansion. Vi træder ind på markedet for at ryste posen. Det kommer vi til at gøre med brede produktporteføljer inden for Home Entertainment og hårde hvidevarer. Vores ambition er at positionere Hisense som en af de fire førende aktører på TV i Danmark inden for de kommende tre år,” siger Søren Tvergaard, nordisk administrerende direktør hos Hisense.
“Vi tror på, at vores strategi om at levere ‘high quality and affordable premium’ vil falde i danskernes smag,” siger Daniel Eriksson, nordisk salgsdirektør for TV hos Hisense.
Hisense er allerede en veletableret aktør i Norden. Hisense ejer Gorenje Group Nordic, der blandt andet huser brands som Gorenje og ASKO, som specialiserer sig i hårde hvidevarer og husholdningsapparater. Det betyder, at den globale spiller allerede har salgskanaler i det nordiske marked.
Danskerne kommer desuden til at stifte bekendtskab med Hisense under de kommende europamesterskaber i fodbold i 2024, hvor de vil være blandt hovedsponsorerne. Hisense TV-produkter er skræddersyede til at opleve sport med hurtige bevægelser, men også til at give danskerne de bedste TV-oplevelser inden for film, TV og gaming.
Produkter fra Hisense er tilgængelige i landets førende forbrugerelektronikkæder.
Kontakt:
Hisenses PR-bureau, Hill+Knowlton Strategies
Natasha Lohse, Kommunikationsrådgiver
Natasha.lohse@mindshareworld.com
60 38 18 03
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her:
** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **