Pressemeddelelse fra Coop Danmark A/S
Dagligvarekæden 365discount fylder 1. september 3 år.
Det sker med et brag af en fødselsdagsfest, hvor man ikke mindst fejrer, at kæden i løbet af de godt 1000 dage har åbnet 353 butikker, som uge for uge vinder markedsandele.
365discount er dermed den hurtigst udrullede kæde i dansk dagligvares historie.
Succesen er skabt af 9500 medarbejdere og en række markante sejre og aktiviteter:
- Kæden har har vundet 4 uafhængige pristjek
- Sat fokus på SundMoms i forbindelse med folketingsvalget, da sundhed og grønnere livsstil er en af kædens store fokusområder
- Været national partner på Royal Run og Ladywalk
- Lanceret og solgt hjertevand (kildevand) hvor overskuddet går til Hjerteforeningen
- Matchet værter og gæster op i julen sammen med Røde Kors med formålet at afhjælpe ensomhed i julen
- Sammen med Hjerteforeningen givet alle butikschefer hjerteredderkursus
- Lanceret en kampagne hvor kunder ved at købe deres helt almindelige dagligvareindkøb i vores butikker samlede mærker, som de kunne bytte til gratis glas
- Lanceret nye egne produkter under varemærkerne 365, 365Økologi og 365minirisk
- Introduceret flere nye små og store leverandører i kædesortimentet
“Opskriften på succesen ligger uden tvivl i rekrutteringen af stærke ledere og dedikeret personale, sortimentsfokus og udvikling af innovative, nytænkende butikker, som med et digitalt afsæt tager højde for den samlede butiksoplevelse og fokus på, hvad vores grønne hjerte banker for; den sunde og grønne livsstil,“ siger Thomas Nielsen, kædedirektør i 365discount.
365discount markerer selvfølgelig fødselsdagen og kunderne er inviteret ind til stærke fødselsdagstilbud med priser helt ned til 3,65 kr. stk. Derudover er der mulighed for at deltage i en konkurrence via kædens Instagram-profil, hvor tre heldige vindere kan vinde muligheden for at tømme en 365discount butik på 3 minutter.
12 nye butikker på vej
Festlighederne stopper dog ikke her, for i løbet af de næste fire uger åbner yderligere 12 butikker mere og med åbningen af den sidste butik i 2023 når kæden lige præcis 365 butikker. Det er en milepæl, som heller ikke kommer til at gå stille for sig. Men meget mere om det senere…
Yderligere information: Kædedirektør Thomas Nielsen, 2095 2299
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her:
** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **