PRM / hummel og Warner Bros. Discovery fejrer 100-års jubilæum med lancering af unik børnetøjskollektion

    Pressemeddelelse fra Hummel

    Det danske sportsbrand hummel er gået sammen med legendariske Warner Bros. Discovery Global Consumer Products for at skabe en helt unik børnetøjskollektion. Inspireret af de ikoniske Looney Tunes-karakterer er dette samarbejde fyldt med action, spænding og masser af personlighed.

    I år, hvor både hummel og Warner Bros. Discovery fejrer deres 100-års jubilæum, har de slået sig sammen for at udvikle en ekstraordinær kollektion, der hylder begge brands’ stolte historie.

    For allerførste gang kan du opleve et banebrydende mashup, hvor Warner Bros. Discoverys elskede karakterer Bugs Bunny, Daffy Duck, Tweety Bird og Lola Bunny bliver iklædt de legendariske kostumer fra Superman og Batman â??krydret med de ikoniske hummel-vinkler på skuldrene.

    “Vi er utrolig stolte over at fejre både hummels og Warner Bros. Discoverys 100-års jubilæum med denne ekstraordinære kollektion. Ved at kombinere vores mest ikoniske hummel-designs med de elskede Looney Tunes-karakterer og Warner Brothers klassiske superhelte, har vi i fællesskab skabt en kollektion, der forener sport og popkultur på en helt ny måde,” udtaler hummel CEO, Allan Vad Nielsen.

    De historiske karakterer er designet i de populære hummel-styles som det klassiske Champion Set, The Actus Jr., og den mest unikke af dem alle: en specialdesignet T-shirt og hættetrøje.  

    Kollektionen lanceres den 10. august og vil være tilgængelig på hummel.net.

    Kontakt:

    PR & Communication Manager Nicolai Johansen email: nijo@hummel.dk

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/release?releaseId=13707603&publisherId=13559511&lang=da

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **