PRM / Vind festivalCAMP: Svar på 1 nemt spørgsmål fra Skorstensgaard

    Pressemeddelelse fra Skorstensgaard Danmark A/S

    Værkstedskædens sommerkampagne-rap, der lige nu kan høres i radioen, og som er blevet taget godt imod på forskellige medieplatforme såsom YouTube og TikTok, har skabt en bølge af begejstring og engagement hos publikum. Kampagnen har fanget essensen af den fællesskabsfølelse samt den fest og sommerglæde, som Skorstensgaard netop ønsker at dele med de danske festivaldeltagere.

    Vinderen og dennes ledsagere vil blive forkælet med en festivalpakke med udstyr, der inkluderer de nødvendige faciliteter for en god festivalovernatning.

    Kæmpe teltpakke for to

    Et rummeligt telt med godt udstyr er et must til enhver, der planlægger at slå et telt op til festival. Derfor består præmien af:

    • et telt til op mod fire personer
    • to luftmadrasser
    • to festivalstole med kopholdere
    • en parasol med jordspyd
    • en kølertaske fyldt med drikkevarer og snacks.

    Konkurrencen, som foregår på Facebook, er åben for alle over 18 år, som skal opleve den musikalske feber, der spreder sig i luften, når sommerens festivaler skydes i gang. Det eneste, man skal gøre for at deltage, er at skrive en sætning fra Skorstensgaards seneste kampagne-rap i kommentarsporet på konkurrenceopslaget, som er slået op på værkstedskædens Facebook-side. Rappen kan høres på Skorstensgaards Youtube-kanal samt i videoer på deres sociale medier.

    Deadline for deltagelse i konkurrencen er onsdag den 12. juli 2023. Vinderen får direkte besked torsdag den 13. juli 2023 og kan afhente præmien i den nærmeste Skorstensgaard afdeling.

    Skorstensgaard: en hyldest til vores kampagne-rap

    Skorstensgaards sommerkampagne, hvor man kan få et gratis A/C-tjek med i prisen, når man får et Service efter bogen til bilen, kører frem til udgangen af juli 2023. Kampagnen, som er understøttet af førnævnte rapsang og en video med en dansekoreografi instrueret af danseskolen KNS, er taget så godt imod på Skorstensgaards sociale medier, at værkstedskæden nu ønsker at belønne en af landets festivaldeltagere.

    • Vores formål var at udvikle en rap, der præsenterer vores sommerkampagne. Vi er helt overvældede over den store opbakning, vores kampagne-rap har fået, og vi vil gerne takke vores følgere på de sociale medier ved at tilbyde dem denne enestående mulighed for at vinde en komplet festival-camp. Vi ser frem til at modtage deres besvarelser og ønsker alle deltagere i konkurrencen held og lykke, siger Kirstine Blak, salgs- og marketingchef i Skorstensgaard.

    Det er ikke første gang, Skorstensgaard kører en kampagne med en rapsang i baggrunden. I efteråret og foråret var det rappen til kædens hjulskiftekampagner, der kunne høres i radioen samt i deres videoer på sociale medier. Også den blev modtaget med begejstring af lytterne.

    Deltag i konkurrencen på Skorstensgaards Facebook-side:

    https://www.facebook.com/Skorstensgaard/posts/pfbid031wzmjzaDmhqtL1jqK1TC68MDRoqtRXdPSmNThbndf2gdBvZrt6kNfBSdMBwHJnnNl

    Lyt til rapsangen på Skorstensgaards Youtube-kanal:

    https://www.youtube.com/watch?v=UU_APFldEps

    Kontakt:

    Kommunikationsspecialist Selda Canbek tlf.: 24604070 email: seca@skorstensgaard.dk

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/release?releaseId=13700678&publisherId=13561084&lang=da

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **