PRM / Call me vil styrke den gode forbindelse

    Pressemeddelelse fra Call me

    Call me har leveret telefoniløsninger siden 2009, og blev for alvor kendt blandt danskerne i 2012 med lanceringen af Tal Ordentligt, hvor Call me tog ansvar for anvendelsen af mobiler og abonnementer, og brugte den kommercielle taletid på fortællingen. ‘Tal ordentligt – det koster ikke noget’ skilte sig markant ud i reklameblokken.

    Senere fortsatte Call me fortællingen med “Hjert noget mere”, som også var baseret på selskabets stærke kerneværdier og behovet for at værne om den gode kommunikation. Over tid fik kunderne dog en opfattelse af, at Call me var et dyrere premium brand. Siden september 2021 har Call me derfor arbejdet på at styrke lavprisprispositionen, og give kunderne et reelt billede af Call mes prissætning. Kampagnerne “Billigt. Nemt. Punktum” har bevirket, at prisopfattelsen er faldet.

    Nu tager Call me fat på næste kapitel, og bygger videre på den værdibaserede arv. Det sker gennem lanceringen af en ny brandplatform og kampagne, der fokuserer på vigtigheden af at skabe og vedligeholde gode forbindelser mellem mennesker. Markedskommunikationen får følgeskab af nye løsninger og produkter, ligesom Call me arbejder aktivt med kulturen, stilen og tonen, for at sikre en helstøbt og konsistent kundeoplevelse.

    “I dag lancerer vi en fornyet udgave af Call me, hvor vi står på vores historiske platform, og sætter spot på nogle af de udfordringer, vi ser i samfundet i dag. Vi retter opmærksomheden mod vores fælles ansvar for at værne om den gode forbindelse mellem mennesker, hvilket skal gennemsyre alt fra markedskommunikation, produkter og services over kundeoplevelser til kanaler og kultur, der skaber værdi for vores kunder,” siger Lone Kyhl Hendriksen, Privatdirektør i Telia Danmark, der står bag Call me.

    Call me introducerer indledningsvist to nye, stærke produkter:

    • Dig og mig-deal: Dækker over to mobilabonnementer med ubegrænset tale og data, så kunderne kan holde den gode forbindelse med dem de holder af. Kampagnen løber i 6 uger og gælder for nye og eksisterende kunder ved oprettelse af to abonnementer til en fast pris på 129.- kr. om måneden pr abonnement (normalpris 199.-). 
    • 5G Internet: Trådløs internetløsning via 5G, der giver hurtigt og stabilt internet til hjemmet eller sommerhuset, uden behov for gravearbejde eller teknikerbesøg. Enten 500 GB til 149 kr./md de første 6 måneder (herefter 259 kr./md) eller 1000 GB til 179 kr./md de første 6 måneder (herefter 329 kr./md). Oprettelse er gratis og inkluderer routerbetaling på 60 kr./md i 24 mdr. 

    Den kreative platform udfoldes fra i dag på tv, online og øvrige kanaler, og tager udgangspunkt i hverdagssituationer, som de fleste vil kunne genkende. Se filmen her. Brandplatformen er udviklet i samarbejde med reklamebureaet Brandhouse/Subsero.

    Call me, der er en del af Telia Danmark, har leveret telefoniløsninger til det danske privatmarked siden 2009. Som et rent onlineselskab foregår salg og kundeservice via Call mes hjemmeside og callcenter, hvilket har indbragt selskabet Danmarks mest loyale mobilkunder fire gange siden 2015 i Loyalty Groups årlige brancheindex.

    Se mere på Call me | Mobilabonnement, mobilt bredbånd & smartphones.

    Kontakt:

    Kommunikationschef Mads Houe tlf.: 28 27 01 71 email: mads.houe@teliacompany.com

    Naja Agapiti tlf.: 28 27 08 29 email: naja.agapiti@teliacompany.com

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/release?releaseId=13698916&publisherId=13559543&lang=da

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **