PRM / Får adgang i dag: 127.000 nordjyder kan vælge Danmarksmester

    Pressemeddelelse fra Fuse Communication ApS

    Det kan lyde som en floskel, når Waoo bryster sig af at være Danmarks bedste internetselskab, men det er faktisk danske forbrugere, der 12 år i træk har kåret internetselskabet via en uafhængig undersøgelse foretaget af Loyalty Group.

    “I dag er en god dag, fordi vi bringer Waoo tilbage nordenfjords efter et par års fravær. Vi er på en helt klar mission om at få danskerne til at stille endnu højere forventninger til deres internetudbyder. Naturligvis er vi meget stolte af at blive kåret til Danmarks bedste internetselskab 12 år i træk i Loyalty Groups årlige undersøgelse, men det er ingen hemmelighed, at alle i Waoo står op hver morgen med et mål om at gøre det endnu bedre for kunderne i dag end i går. Det tror jeg, at kunderne i Nordjylland vil mærke,” lyder det fra selskabets direktør Brian Lønroth, der selv er født og opvokset i Nordjylland.

    Nordjysk Danmarksmester hjælper med lanceringen

    Udover gode tilbud på internet og tv, kommer den prisvindende internetvirksomhed fra start med en konkurrence, der indbringer den heldige vinder et års gratis abonnement på Viaplay Total, men de største forventninger er der til Nordjyllands helt egen Danmarksmester i langflyvning for brevduer, Karsten Larsen, som er centrum for hele kampagnen.  

    Det er godt samarbejde, glæde og gensidig tillid mellem brevdueentusiasten, Karsten Larsen fra Voerså og hans 64 konkurrenceflyvere og de 50 yngre talenter, og ikke mindst Karstens forstående hustru, Annette, er grundstenene i Karsten Larsens liv og succes som dobbelt danmarksmester med brevduerne.

    “Vi er simpelthen så inspireret af Karstens passion og engagement i sine brevduer, og man bliver ikke god til noget uden at gøre sig umage og et tæt samarbejde. Jeg genkender den passion og det samarbejde hos os selv, og ganske vist er Waoo ikke den største udbyder på markedet, men vi er den stærke tre’er, som knokler for kunderne her dag og hvor fælles indsats tæller mere end noget andet. Det er jeg sikker på, gør en forskel, når dagen er omme,” fortæller Brian Lønroth, direktør i Waoo om lanceringen af den nye kampagne.  

    Kunderne har ringet og ringet

    Det er kunder i Vendsyssel, herunder Skagen, Frederikshavn, Hjørring, Sæby, Hirtshals, samt på Læsø, der igen vil kunne købe Waoo-produkter, og det er særligt den del, kundeservicemedarbejder Frederik Røjgaard ser frem til, for nu kan han langt om længe sige ja til de mange kunder, som ringer og spørger om adgang til Waoo:

    “I Kundecentret ser vi meget frem til endelig at kunne svare ja, når kunderne ringer og spørger, om de kan få Waoo. Vi går efter at blive landsdækkende med Waoo, og det glæder vi os meget til, da vi ugentligt får mange henvendelser om, hvornår vi kommer til et givent område. At kunne åbne både i Nordjylland og Sydjylland er jo ren luksus,” siger Frederik Røjgaard, der har arbejdet i Waoos Kundecenter i 7 år.

    Det er muligt at undersøge om man er inkluderet i de 127.000 ved at slå sin adresse op på internetselskabets hjemmeside, waoo.dk.

    Kontakt:

    Camilla Sebelius email: camilla@fusecommunication.dk

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/release?releaseId=13698786&publisherId=13561113&lang=da

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **