Pressemeddelelse fra Verizon Business
BlueJeans by Verizon vil også lette livestreamingen af interaktive interviews med alle 37 kunstnere, der deltager i dette års konkurrence, på en af begivenhedens officielle sociale medieplatforme. Disse interviews kan ses globalt af både medier og den brede offentlighed.
Gennem den tilpassede BlueJeans Expo-oplevelse får journalister fra hele verden adgang til liveoptrædener, generalprøver og mediekonferencer, som skaber en omfattende brugeroplevelse og øger begivenhedens globale rækkevidde.
“Vi er glade for at samarbejde med BlueJeans by Verizon som officiel leverandør til Eurovision Song Contest 2023, hvor denne platforme vil spille en afgørende rolle i at hjælpe fans over hele kloden med at interagere med kunstnerne via sociale medier og til at dele prøver og pressekonferencer med medier, der ikke kan være på stedet hos os i Liverpool,” siger Dave Goodman, ESC Digital and Communications Manager for European Broadcasting Union. “Vi ser frem til at arbejde tæt sammen i de kommende uger og skabe en stærk behind the scenes-adgang til verdens største livemusik-begivenhed.”
Ved at udnytte det nyligt annoncerede partnerskab med Sparq Live til event management, har BlueJeans by Verizon engageret Sparq til at facilitere produktionsopsætningen – kameraer, lys, lyd og teknologi – og streaming til sociale medier. Den skræddersyede platform vil derefter blive brugt til at streame kunstnerinterview live, og den brede offentlighed vil være i stand til at stille deltagere spørgsmål gennem platformen.
“Eurovision er verdens største livemusik-begivenhed og samtidig den længstvarende årlige internationale tv-musikkonkurrence. Alle alle hos Verizon er begejstrede for at være en del i dette års begivenhed via vores skræddersyede BlueJeans-løsning, som hjælper værterne med at dele dækning af Eurovision-konkurrencen til presse og medier og til fans over hele kloden,” sagde Joseph McStravick, Managing Director, EMEA & APAC for BlueJeans by Verizon.
“Begivenheden er så elsket, at sidste år så næsten 180 millioner mennesker over hele verden den. Vores rolle vil være at give medierne en problemfri og dyb oplevelse, så de kan dele alle optrædener, behind-the-scenes-action og den generelle spænding med publikum over hele verden.”
Den innovative skræddersyede løsning, som BlueJeans af Verizon har skabt, inkorporerer en live streaming-løsning og intelligent begivenhedsproduktion til repræsentanter for medierne, både online og onsite. Platformen vil levere maksimal effekt foruden at skabe et inkluderende rum, der samler journalister over hele verden om den unikke begivenhed.
For mere information om BlueJeans by Verizon, besøg:
Læs den originale pressemeddelelse her
Læs evt. også pressemeddelelse fra 28. marts: With new interactive enhancements, nothing fits better than BlueJeans video
Kontakt:
Mediehenvendelser til Verizon Business i Danmark email: verizonbusinessdk@kontekstkommunikation.dk
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her:
** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **