Pressemeddelelse fra Skorstensgaard Danmark A/S
Hvis man er kilometer-entusiast og har kørt mange kilometer i sin bil, kan man nu deltage i værkstedskæden Skorstensgaards Facebook-konkurrence. De forærer nemlig et Q8 gavekort til en heldig bilejer, der har fået et imponerende antal kilometer på tælleren. For uanset hvilken årsag der har gjort, at man som bilejer har scoret højt på kilometertælleren, så mener Skorstensgaard, at det skal fejres.
Kilometerfest: Del din kilometertæller og vind 1000 kroner til Q8
Skorstensgaard har stillet et gavekort på 1000 kroner på højkant til en bilejer, som kan indløse det i alle Q8 tankstationer inden for Danmarks grænser. Gavekortet kan benyttes til alle produkter og services på nær ladestandere til elbiler hos Q8 Danmark – blandt andet til tankning, bilvask og produkterne i Q8-butikkerne. Således belønner værkstedskæden en bilejer, der har holdt sin bil i gang i lang tid, med forkælelse til både bilen og ejermanden selv.
Alle, der har en bil med flere hundrede tusinde kilometer stående på displayet i instrumentbrættet – eller som kender en, der har det, kan deltage i konkurrencen på Skorstensgaards Facebook-side frem til og med torsdag den 20. april 2023. Det kan man gøre ved at dele et billede af bilens kilometertæller i kommentarfeltet på opslaget om konkurrencen.
Overholdelse af serviceintervaller – nøglen til lang levetid for biler
I samme ombæring understreger Skorstensgaard, at det er vigtigt at få bilen tjekket hos en mekaniker inden for god tid i tilfælde af, den begynder at vise tegn på problemer. Derudover råder værkstedskæden især bilejerne til at overholde bilens serviceintervaller, hvis de gerne vil beholde deres kæreste eje i mange år endnu. Regelmæssige serviceeftersyn er nemlig afgørende for at holde biler kørende på vejene i længst mulig tid.
Derfor bør man som bilejer prioritere at overholde bilens serviceplan, hvilket typisk vil sige, at bilen bør køres til serviceeftersyn med et interval på cirka 30.000 kilometer imellem hvert eftersyn. På den måde sikrer man, at mindre fejl og mangler bliver opdaget og udbedret, inden de udvikler sig til større problemer, som kræver dyre reparationer og samtidig svækker bilens ydeevne. Bilen bliver derved også mere attraktiv hos potentielle købere på trods af de mange tusind kilometer, den har kørt. Høje kilometertal kan nemlig afskrække køberne, da det oftest ses som et tegn på en bil, der er ved at være udtjent. Men det behøver ikke at være tilfældet, og slet ikke hvis man har prioriteret at passe godt på sin bil i alle de år, den har tilbragt på vejene.
Deltag i Skorstensgaards konkurrence på værkstedskædens Facebook-side:
Kontakt:
CEO & Founder Anders Skorstensgaard email: as@skorstensgaard.dk
Kommunikationsspecialist Selda Canbek tlf.: 24604070 email: seca@skorstensgaard.dk
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her:
** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **