Pressemeddelelse fra Fuse Communication ApS
Rådgivningsvirksomheden Loyalty Group sætter hvert år internetudbyderne under lup og har i år fået svar fra over 5.000 danskere i deres undersøgelse BrancheIndex Internet og det er nu 12. år i træk, at internet og tv-selskabet Waoo gør sig fortjent til prisen som Danmarks bedste Internetselskab.
Først og fremmest handler det om at levere hurtigt internet, ikke kun på papiret, men også i realiteten. Men spørger man Waoo direktør Brian Lønroth, så tillægger han Waoo’s medarbejdere og samlede kundeoplevelse meget stor andel af kundernes store og årelange loyalitet.
“Når Waoo for 12. år i træk bliver kåret som Danmarks bedste internetselskab af kunderne, så må vi nok konstatere, at det ikke kan tilskrives held, men om mange års konstant arbejde med kerneopgaven; nemlig glade kunder. I dag er der så lille forskel på produktet, internetselskaberne imellem, at det er hele oplevelsen, der gør en forskel for kunderne. Dygtige medarbejdere har aldrig været mere afgørende, og det handler ikke om at gøre alt fejlfrit, men om at løfte alle muligheder for at give kunderne en god oplevelse. Jeg er utrolig stolt,” siger Brian Lønroth, der er direktør i Waoo.
Waoos slogan er Internet som det burde være, og er produktet en vigtig komponent til succes hos kunderne, mens gennemsigtighed og enkle produkter er en anden. For eksempel flyttede Waoo al sportsindhold til den mellemste pakke, så man ikke længere skal købe stort ind som sportsinteresseret. Deri ligger en stor ydmyghed i forhold til at løse opgaven for kunderne.
Det ligger dybt indgroet i vores kultur, at vores opgave er at holde branchen på tæerne som en stærk tre’er, og vi soler os ikke i succesen, men bruger det hver dag til at give det lille ekstra, der kan gøre en stor forskel for oplevelsen, forklarer direktøren.
Prisvindende internet på vej til hele Danmark
Flere og flere danskere i hele landet vil over tid kunne få internet og tv fra Waoo i takt med, at virksomheden går ind på nye fibernet. Strategien om at blive landsdækkende har stået højt på listen både internt, men også hos forventningsfulde internetbrugere, og der er ofte henvendelser fra potentielle kunder, som ønsker at skifte til Waoo.
“Vi ser selvfølgelig meget frem til at kunne sætte kryds i kalenderen, når Waoo bliver landsdækkende, og det kommer uden tvivl til at markere en milepæl og et gearskifte for os. Jeg ved, at vores mange dygtige medarbejdere er mere end klar til at løfte Waoo ud i hele landet og gøre alt, vi kan for at udbrede kendskabet til Danmarks bedste internetselskab, når vi kommer dertil, ” afslutter Brian Lønroth.
Om undersøgelsen
BrancheIndexTM Internet 2023 er gennemført af det uafhængige konsulenthus Loyalty Group. De gennemfører årligt en måling på internetbranchen med formål at afdække danskernes loyalitet og tilfredshed overfor deres internetudbyder.
Undersøgelsen gennemføres blandt Loyalty Groups interviewpanel og i alt har over 5.000 danskere svaret på denne undersøgelse.
Kontakt:
Camilla Sebelius email: camilla@fusecommunication.dk
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her:
** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **