Pressemeddelelse fra Fuse Communication ApS
Marketingchef for Dribe, Niels Kiel siger om det nye strategiske partnerskab med Astralis:
“Jeg ser meget frem til vores samarbejde, fordi Astralis og Dribe har fælles værdier og er begge født digitale. Det er et interessant partnerskab for os, fordi Astralis har banet vejen indenfor esport, ikke alene i Danmark, men har også bidraget til professionaliseringen internationalt. Det er den rejse, Dribe står foran og vores mål er at være toneangivende i Europa på bilabonnement,” siger Niels Kiel og fortsætter:
“Jeg ser frem til at opbygge et stærkt partnerskab, og har store forventninger til den rækkevidde, Astralis kan give os med deres loyale fanskare. Der er ingen tvivl om, at esport generelt står foran en endnu større udbredelse, som Astralis bliver en central del af.”
Dribe og Astralis på Danmarksturné
Aftalen er trådt i kraft og allerede inden annoncering af partnerskabet, blev første store fælles indsats gennemført. Dribe sørgede for transporten, da Astralis var på Danmarksturné. Kasper Sindt, der er kommerciel direktør i Astralis siger:
“Efter en dialog med Dribe omkring målet med at ramme en yngre målgruppe, der er digitalt hjemmevante, var der egentlig ikke nogen tvivl om matchet. Astralis kommer til at hjælpe med digital aktivering og omvendt har vi allerede benyttet os af Dribe’s service, da vi kørte landet rundt med vores Counter-Strike spillere. Det kommer vi til at benytte os meget mere af i fremtiden, både når det gælder vores hold og andre aktiviteter, og vi er ekstremt glade for den tillid, Dribe viser os med samarbejdet, som både har et leverance- og et rent kommercielt ben.”
Europæisk fokus
Dribe har netop annonceret et nyt franchisekoncept, der nu skal etablere den danske bilabonnementsmodel i Europa i de kommende år. Den fortsatte skalering af Dribe sker via en franchisemodel, sideløbende med udviklingen af virksomhedens digitale platform, så Dribe også i fremtiden står yderst konkurrencedygtig. Franchisekonceptet allerede i brug i Danmark, hvor Dribe har valgt Semler Mobility som den første partner.
“Et af de mange lighedspunkter, der især blev tydelig i vores dialog, er den passion og dedikation begge virksomheders medarbejdere har. At Dribe nu står med en så gennemført digital mobilitetsplatform, der sikrer, at vi kan skalere bilabonnementet uden at gå på kompromis med de høje krav, vi selv stiller til kundernes oplevelse, skyldes nogle utroligt dygtige og passionerede kollegaer.”
Kontakt:
For yderligere information:
Astralis
Steen Laursen, Director of Comms
6143 8922 / steen@astralis.gg
:Dribe
Niels Kiel, Head of Marketing
9393 0000 / ninie@dribe.dk
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/dribe-indgar-partnerskab-med-astralis?releaseId=13665915
** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **