Pressemeddelelse fra Meresalg Marketing
Selvbiografien har som udgangspunkt 2 formål:
- At inspirere andre unge, som har en drøm om at blive iværksætter
- At donere hele salget til et godt formål, som i dette tilfælde blev “CoolUnite”
Jeg elsker mit arbejde, hvor jeg til dagligt inspirerer mine kunder. Jeg elsker at rykke andre mennesker og coache andre til at nå deres mål.
Da selvbiografien var færdigskrevet og klargjort i PDF-format til udsendelse, tog det ikke mere end 48 timer inden den igen måtte blive meldt udsolgt.
Der var blevet lovet 918 eksemplarer ud i første omgang, så og hans team i havde også klargjort markedsføringskampagnerne på tværs af de sociale medier, men de blev aldrig nødvendige at bruge.
Det hele blev nemlig solgt med udgangspunkt i et enkelt post og et par enkelte stories på Kasper Knudsens egen Instagram, @kasperknudsen.
At kunne kombinere mit arbejde med velgørenhed, og at kunne hjælpe andre mennesker i samme ombæring, er en utroligt stolt følelse at stå tilbage med. Det er bestemt ikke sidste gang, jeg kommer til at donere til velgørenhed.
Men hvorfor lige præcis nøjes med at sælge 918 eksemplarer af selvbiografien?
“Det betyder ‘held og lykke’ på kinesisk”
Kontakt:
Kontaktoplysninger:
Kasper Jakob Knudsen
31360737
Kasper@sedia.dk
Morten Sonne Sjælland
61737342
Morten@sedia.dk
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/ung-ivaerksaetter-kasper-knudsen-donerer-34425-kr-til-coolunite?releaseId=13665567
** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **









