Pressemeddelelse fra Bonzer
har siden år 2000 stillet op med medarbejdere inden for psykiatrien til både akutvagter og komplicerede forløb.
For virksomhedens direktør Tina Kyhl Raahave er det væsentligt, at kunderne altid har adgang til kvalificeret arbejdskraft, der kan træde til med det samme, når behovet opstår:
“I Psykiatri Plus har vi tænkt længe og grundigt over, hvordan vejen mellem vagtplanlægger og medarbejder kan forkortes, så hjælpen kan ydes hurtigst muligt. Hvordan sikrer vi, at vores medarbejdere altid kan træde til, når behovet for kvalificeret arbejdskraft opstår inden for psykiatrien?”
Svaret har Psykiatri Plus fundet i en app, som de netop har lanceret. Appen skal gøre det muligt at finde medarbejdere med kort varsel til både akutvagter og faste vagter. Med få klik kan man søge en kvalificeret medarbejder frem i appen, som kan træde til med det samme og sikre, at vagtplanen går op.
Udførlig screeningsproces sikrer kvalificeret arbejdskraft til hele psykiatrien
Psykiatrien spænder over et bredt felt. Det skal medarbejderne i psykiatrien afspejle.
I appen er det derfor muligt at fremsøge medarbejdere på baggrund af kompetencer, kursusbeviser og uddannelse. Alle medarbejderne har gennemgået en udførlig screeningsproces og har derudover det tilfælles, at de har minimum to års dokumenteret erfaring inden for psykiatrien.
Den nye app kan downloades i
og .Kontakt:
Marketingskonsulent Mai Vaughan email: mch@psykiatriplus.dk
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/ny-app-skal-styrke-psykiatrien?releaseId=13665109
** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **