Pressemeddelelse fra AiaSound Festival
Med aftalen i hus vil Royal Unibrew ikke alene bistå med en spændende produktportefølje til de tørstige festivalgæster på Tiøren i København. Royal Unibrew vil også være med til at lægge det stærke, grønne og kvalitetsbevidste fundament, som skal danne grundlag for festivalens ambitionsniveau om at blive førende på social- og klimabæredygtighed, uden at gå ned på festivaloplevelsen.
AiaSounds ambitioner er høje: arrangørerne forventer over 20.000 gæster dagligt over 3 dage i august, og på sigt vil de, med udgangspunkt i Københavns DNA, måle sig med internationale gigantfestivaler. Festivalens 3 dage vil byde på dansk og international musik fra øverste hylde, der sammen med unik atmosfære, gastronomi og drikkevareudvalg, skal skabe den ultimative festivaloplevelse. Igen i år vil udvalget af drikke bl.a. bestå af stærke Royal Unibrew brands; Royal Økologisk, Nohrlund, Anarkist, Faxe Kondi Booster, Pepsi Max og mange flere.
Royal Unibrew er dybt engageret i musikkens verden, og har en udbredt og visionær forståelse for, at musik, kultur og øl, hører sammen med bæredygtighed og klima. Det var absolut ingen tvivl for AiaSounds stiftere og partnerskabsansvarlige, da valget faldt på Royal Unibrew. Det er derfor med stor glæde for organisationen, at den store bryggerivirksomhed er kommet med på en begivenhedsrig og langsigtet rejse, og den fremtidige udvikling af festivalen.
“Royal Unibrew er en visionær og bæredygtig partner, som agter at gå det ekstra skridt for at ændre status quo til det bedre. Derudover var det naturligt at kigge i retning af en af de mest agile og bæredygtige øl-brands i Danmark, for os som festival. At tænke festival ind i 2020’erne har været en udfordring, dog en enormt spændende opgave, som kræver en innovativ partner. Med Royal Unibrew i ryggen, vil AiaSound Festivals værdier og visioner kunne skinne endnu kraftigere igennem, og på sigt sætte en ny standard for den klimamæssige struktur på festivaler, uden at gå på kompromis med oplevelsen ” – Frederik Kjærgaard (Founder v. AiaSound Festival)
“Hos Royal Unibrew er vi stolte af den visionære og dedikerede ambition som samarbejdet med AiaSound bygger på. Her glæder vi os til at støtte op omkring festivalens ambition om at skabe en førende musikfestival i kulturhovedstaden, København, hvor diversitet, mangfoldigheden og klimaansvarlighed er i højsædet.” – Christian Lund-Matorell, Senior Brand Manager, Royal Beer.
AiaSound blev afholdt for første gang i 2021 (tidl. ØreSound), og succesen skal selvfølgelig gentages i 2022 – uden restriktioner og begrænsninger. Festivalen kan opleves i sine fulde drag den 11.-13. august 2022, når pulserende København rykker med til Tiøren, og samler alt det bedste indenfor den mainstream musikgenre, eventyrlig atmosfære og gastronomi.
AiaSounds lineup byder indtil videre på: TYGA (US), Steve Aoki (US), Becky Hill (UK), Tobias Rahim, Artigeardit og mange flere.
Køb billetten der sikrer dig sommerens festivaloplevelse lige
.Kontakt:
Pressechef & Talsperson Jonas Nybro tlf.: 25323699 email: jn@aiasoundfestival.dk
Frederik Kjærgaard
presse@aiasoundfestival.com
22585479
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/kobenhavnerfestivalen-aiasound-og-royal-unibrew-om-3-arig-partnerskabsaftale-vi-er-sammen-om-en-privilegeret-opgave?releaseId=13647100
** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **