PRM / Columbus lancerer standardintegration mellem Salesforce og Infor M3

    Pressemeddelelse fra Columbus

    Denne nye integration er noget, markedet har efterspurgt i lang tid. Integrationer kan ellers øge omkostningerne og kompleksiteten i et projekt. Med lanceringen af denne integration vil implementeringsomkostningerne blive reduceret med 50%”, siger Fredrik Persson, Business Line Director for Customer Experience & Engagement hos Columbus Sverige.

    Evnen til at skabe en 360° visning af kundedata er nødvendig for fejlfrit at integrere et ERP-system med et CRM-system. Dette er en udfordring for mange virksomheder, hvilket resulterer i manuel overførsel af information og data mellem systemer – hvilket kan være både tidskrævende og omkostningstungt.

    Lanceringen af en standardintegration mellem det markedsledende Salesforce og Infor M3 sparer tid og øger indtjeningen for virksomheder, der ønsker at implementere det ene eller begge systemer.

    “Mange af vores kunder har tidligere oplevet, hvordan nye integrationer kan øge omkostningerne. Vores løsning vil gøre det nemmere at integrere disse to systemer, som betyder at virksomheden får hurtig adgang til kundedata og dermed en mere rentabel løsning”, siger Fredrik Persson.

    Tina Algkvist, Business Unit Executive for Infor M3 hos Columbus, er enig:

    “Ved at inkorporere Infor M3 ERP-data med den verdensførende CRM-løsning Salesforce får du alle relevante oplysninger på ét sted, så du slipper for flere overflødige data og dobbeltarbejde. Du får en 360°-oplevelse, der forbinder tredjepartsapps, opretter dashboards, fanger kundeemner fra en række forskellige kilder og udveksler data – såsom varer, kunder, salgsdata og kampagner. At give vores brugere dette overblik over deres kunder vil hjælpe dem med at drive mere salg og samtidig øge kundetilfredshed.

    Introduktionen af Salesforce til porteføljen har udvidet Columbus’ CXE-tilbud, hvilket styrker virksomhedens position som strategisk digital rådgiver. Integrationen vil skabe flere muligheder for, at virksomheder kan vælge de bedst egnede systemer til deres forretningsbehov. Som verdens førende CRM-leverandør er Salesforce på forkant med at udvikle nye løsninger til at imødekomme fremtidige behov.

    “Vi er globalt set den største partner for Infor M3, og denne integration er et vigtigt skridt for at imødekomme vores kunders behov. At finde nye løsninger på vores kunders problemer er en del af vores DNA hos Columbus – og det er spændende at arbejde med en partner som Salesforce”, siger Fredrik Persson.

    FAKTA
    Infor M3 er et af de førende ERP-systemer med 65.000 brugere og 17.000 ansatte. Salesforce er verdens førende CRM-system med 150.000 kunder.

    Kontakt:

    Corporate Communication Director Tine Rasmussen tlf.: +45 29690677 email: TRA@columbusglobal.com

    Communications Director
    Tine Rasmussen
    tra@columbusglobal.com
    +45 29 69 06 77

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/columbus-lancerer-standardintegration-mellem-salesforce-og-infor-m3?releaseId=13640867

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **