Pressemeddelelse fra Nemlig.com
Nemlig.com dropper sin ugentlige tilbudsavis på print, “Fristelser”, som pakkes sammen med kundernes ordrer.
Tilbudsavisen bliver normalvis trykt i flere millioner eksemplarer årligt, og ændringen sker som en del af virksomhedens bæredygtighedsstrategi, hvor tilbud og nyheder i stedet skal opleves på digitale kanaler. Ved at droppe tilbudsavisen sparer onlinesupermarkedet cirka 90 tons papir om året.
“Tilbudsavisen har i mange år været et pejlemærke for tilbud. I dag bruger forbrugerne i stedet en langt mere digital og målrettet form for søgning af varer og tilbud. Derfor vil vi fremover satse på at skabe nye og mere unikke tilbudsoplevelser til vores kunder via digitale kanaler,” siger Mikkel Pilemand, kommerciel direktør i nemlig.com.
At tilbudsavisen lægges på hylden, får dog ingen betydning for de stærke tilbud, som nemlig.com stadig udbyder hver uge. Tværtimod vil kunderne opleve at tilbuddene i endnu højere grad relaterer sig til deres indkøbsbehov og være langt mere aktuelle i form af bl.a. dagstilbud.
“Vores kunder kommer til at se den samme mængde tilbud og til samme attraktive priser. Tilbuddene skal blot findes på tværs af alle vores digitale kanaler og i vores app frem for i en trykt tilbudsavis. Ved at bruge de digitale kanaler kan vi meget nemmere lave tilbud, der taler til den enkelte kunde – så vi fx fokuserer på tilbud på frugt og grøntsager til vores kunder, der ikke køber kød,” siger Mikkel Pilemand.
Nemlig.com vil i 2022 fortsat udgive udvalgte tryksager til kunderne. Blandt andet vil nemlig.com fortsat promovere sit vinsalg via bladet Connaisseur, der udkommer en gang hver måned.
Kontakt:
Presseansvarlig Emil Ryttergaard email: ery@nemlig.com
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/nemligcom-dropper-den-trykte-tilbudsavis?releaseId=13639836
** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **








