PRM / Kvindelig iværksætter hos Mamamilla har succes med at give personlige kundeoplevelser

    Pressemeddelelse fra Din Tekstforfatter

    Da Kamilla, ejer af den danske babyudstyrsbutik – Mamamilla, var gravid med sit første barn, bestilte hun en babynest fra Norge. Modtagelsen af nesten var en skuffende oplevelse, da udstyret var syet i en skæv pasform. Kamilla satte sig for selv at sy en nest, hvilket blev startskuddet til Mamamilla. Nesten blev populær i Kamillas omgangskreds, og det gav den nuværende ejer blik for at give flere kommende og nybagte mødre de bedste produkter til deres babyer og dem selv.

    En passion, der blander forretning med personlig interesse

    Mamamilla blev startet i år 2014 og har i dag kunder fra hele Danmark. Mens Kamilla står for den daglige drift af virksomheden og en stor del af kundebetjeningen, har hun overladt det administrative og tekniske arbejde med forretningen til sin mand, Bruno.

    Bruno er eneste mand i foretaget, da alle ansatte udover ham er kvinder.

    Det særlige ved Mamamilla er, at det hovedsageligt er udstyr og tilbehør til babyer og børn, du finder i butikken og webshoppen. Alle varer og produkter udvælges nøje med samme dedikation og omhu, som kunderne betjenes. Derudover adskiller børneudstyrsbutikken sig fra andre forhandlere af tilbehør til babyer og børn ved den gennemførte, personlige kundeservice.

    Med kundetilfredshed som drivkraft

    Det er grundfilosofien hos Mamamilla, at hver enkelt kunde skal have personlig og dedikeret hjælp. Formålet med forretningen er at give kommende og nybagte forældre den bedste start på et nyt kapitel i livet. Der bliver trukket på de personlige erfaringer, når det kommer til kundebetjeningen og udvælgelsen af nye varer. Kamilla og Bruno (der danner par privat) venter i år 2021 deres 3. barn, og de har på den måde personligt blik for, hvilke produkter til babyer og hverdagslivet med små børn, der er brug for.

    Uanset om du besøger Mamamilla i den fysiske butik på Amager, eller om du handler via webshoppen, kommer du til at opleve de værdier, som forretningen er bygget op omkring.

    “For os er det vigtigste, at hver kunde føler sig godt klædt på og får købt lige præcis det udstyr, der passer til de personlige behov og ønsker”.

    Bruno, medejer af Mamamilla, om at give kunderne personlige oplevelser i forbindelse med køb.

    På webshoppen har du som kunde mulighed for at stille spørgsmål over livechatten. Der er ikke krav, at du handler, før du kan chatte med en af ejeren bag Mamamilla. Foruden live chat kan du blive gratis medlem af butikkens VIP-klub, og du få 60 dages fuld byttegaranti.

    Fremgang og vækst på trods af Corona restriktioner og nedlukning

    Bruno og Kamilla kan konstatere, at det kan svare sig at investere tid og opmærksomhed i hver kunde. Mens Coronakrisen har stået på, og de har været pålagt at tvangsnedlukke deres butik på Fuglebækvej på Amager, har de 2 ejere oplevet stor opbakning fra både lokale kunder og kunder fra resten af landet.

    På den fysiske adresse på Amager kan du besøge Mamamilla’s showroom, og du kan møde Kamilla, der tager imod dig og guider dig til at opleve et udpluk af det store sortiment af luksusudstyr til babyer og små børn.

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/kvindelig-ivaerksaetter-hos-mamamilla-har-succes-med-at-give-personlige-kundeoplevelser?releaseId=13629796

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **