PRM / Brandhouse/Subsero optager nye partnere

    Pressemeddelelse fra Brandhouse

    Udnævnelsen kommer i kølvandet af opkøbet af Subsero i 2018, og senest sammenlægning af de fire brands under navnet Brandhouse/Subsero. De nye profiler skal styrke partnerkredsen yderligere og ruste gruppen, så bureauet står endnu stærkere i den kommende tid.

    Thomas Hedegaard har været hos Brandhouse/Subsero siden 2015. Han har været marketingansvarlig hos Bosch og Telia og client director hos Co+ og DDB, inden han kom til Brandhouse. Thomas skal sikre et højt niveau af rådgivning inden for marketing og brand management.

    Robert Dinulovic kom til Brandhouse/Subsero i 2019 fra Nordlid/Increase, hvor han sammenlagt har været i otte år med en afstikker til Kunde & Co. Han skal sikre bureauets kompetencer, værktøjer og services inden for digital markedsføring og CRM.

    Begge indtræder også i direktionen.

    – Vi har altid været et bureau med partnere, men nu vil vi gerne have flere med. I første omgang Thomas og Robert, som i dag har et stort ledelsesansvar, men de kommende år, vil også flere blive inviteret med. Det er ikke bare en tradition i konsulent og bureaubranchen at være partnerdrevne. Det er også en logisk konsekvens af at have stærke personligheder, som tager et ansvar for kunder og forretningen, siger Stiig Binggeli.

    Brandhouse har i forvejen dedikerede partnere i gruppen specialenheder. Marlene Stochkendahl, som direktør for lean production (tidligere Outhouse), og Jacob Karne, Torben Rohde og Martin Askhøj, som arbejder med digital udvikling (tidligere Subsero).

    Siden medstifter Morten Angelo stoppede i 2014, har der ikke været partnere med i toppen af selskabet.

    – Det giver mening at have partnere i direktionen igen, nu hvor vi fungerer som én organisation, siger Stiig Binggeli

    Kontakt:

    Managing Partner, CEO Stiig Binggeli

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/brandhousesubsero-optager-nye-partnere?releaseId=13625455

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **