PRM / Digizuite øger strategisk fokus på LifeScience og får endnu en pharma virksomhed som kunde

    Pressemeddelelse fra Digizuite A/S

    Karo Pharma har indgået en abonnementsaftale på Digizuites™ anerkendte SaaS Digital Asset Management (DAM) løsning og kommer dermed i godt selskab med andre ledende og globale pharma- og lifeScience kunder, som bl.a. schweiziske Lonza og engelske BMA.

    Digizuite har oplevet stigende efterspørgsel fra LifeScience virksomheder og tilføjer nu LifeScience blandt selskabets fokusmarkeder som led i realiseringen af selskabets vækstplan. 3. Juni afholder Digizuite et internationalt webinar, hvor DAM for LifeScience præsenteres for potentielle kunder og partnere. Andrew Warrington, Healthcare Industry Manager EMEA, Microsoft har indgående kendskab til denne branches udfordringer og behov for kontrol med marketingmateriale er gæstetaler.

    Vi har oplevet en øget efterspørgsel efter vores løsning til håndtering af visuel marketing content indenfor LifeScience og vi ser et stort fremadrettet potentiale i dette vækstmarked“, siger Kim Wolters, CEO i Digizuite.

    Det er en branche, hvor der er stor fokus på kontrol, sikkerhed og sporing. Det gælder også for det digitale materiale, der både skal være let tilgængeligt, men samtidig under kontrol med sikkerhed for at det er godkendt inden brug. Vi har allerede en række kunder indenfor denne industri og har derfor valgt at øge vores fokus på pharma- og LifeScience markedet fremover“, siger Kim Wolters, CEO, Digizuite.

    Kontakt:

    CEO Kim Wolters email: kw@digizuite.com

    Certified Adviser John Norden email: jn@nordencef.dk

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/digizuite-oger-strategisk-fokus-pa-lifescience-og-far-endnu-en-pharma-virksomhed-som-kunde?releaseId=13621823

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **