Pressemeddelelse fra Huawei
Det sker gennem en europæisk lancering af Huaweis partnerskabsprogram, der lader virksomheder, reklamebureauer og appudviklere nå ud til brugere af Huawei-smartphones.
“Det er en vigtig måde at hjælpe appudviklere og bureauer med at nå engagerede brugere på, og nå et nyt publikum i 2021, ” siger Jaime Gonzalo, VP of Huawei Mobile Services i Europa, i forbindelse med lanceringen.
“I et ellers mættet marked tilbyder Huawei Ads unikke og kraftfulde muligheder for, at nå sofistikerede smartphone-brugere […]”
“Vi glæder os til at velkomme både virksomheder og appudviklere til platformen, og give dem muligheder for at nå et uberørt segment, der kan hjælpe dem med at fremme deres forretningsmæssige vækst i 2021,” afslutter han.
Reklameplatformen kombinerer forskellige services, hvilket giver udviklere mulighed for at integrere Huawei Ads suite.
Der vil bl.a. være mulighed for at placere reklamer i Huaweis egen app-butik AppGallery, og search ads i Huaweis egen søgemaskine Petal Search.
Brugere af Huawei Ads kommer til at kunne gøre brug af bl.a. dedikeret support, rådgivning, kampagneoptimering, træning i brug af Huawei Ads suite m.m.
Huawei er allerede et af verdens største smartphone brands. Ved at bruge Huawei Ads kan reklamerende virksomheder derfor nå direkte ud til et nyt publikum, som kan give et skub i omsætningen for de virksomheder, der reklamerer.
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/huawei-ads-lanceres-i-hele-europa?releaseId=13620680
** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **