PRM / Agillic lancerer nyt partnerprogram – Dwarf er Agillics største og første “GOLD PARTNER”

    Pressemeddelelse fra Dwarf A/S

    Agillic er inde i en rivende udvikling og accelererer blandt andet væksten med et nyt partnerprogram, der certificerer partnere som henholdsvis guld, sølv og bronze partnere. Det skal gøre det nemmere for kunderne at identificere det bureau og de kompetencer, de har brug for. For partnerne er der et klart kommercielt incitament ved certificeringen.

    Det digitale bureau Dwarf og deres automation afdeling har taget afsæt i større kunders behov for segmenteret 1:1 kommunikation. Bureauet på Frederiksberg har således sendt mange millioner af e-mails ud til blandt andre Norwegians, EDCs, e-Travelis, samt Brobizz kunder.

    Corona-tiden medførte en brat opbremsning af særligt hotelkundernes engagement. Og netop dette åbnede op for muligheden for yderligere specialisering, hvorved partnersamarbejdet med Agillic blev styrket.

    AKTIVERING AF CONTENT PÅ TVÆRS AF KANALER

    Agillic er en optimal løsning for virksomheder, som tror på, at personalisering og automatisering er vejen frem, når de vil skabe stærke og lønsomme kundeoplevelser. Agillic er en “all-in-one” platform, som åbner for et samspil mellem alle væsentlige kanaler og hjælper kunden med at aktivere det værdifulde content på egne kanaler og i betalt annoncering.

    Agillic har ambitiøse vækstmål og strategiske partnerskaber er centrale for at nå målene.

    Emre Gürsoy CEO, Agillic, “Vi er stolte af at udnævne Dwarf til Gold Partner. Dels fordi de ser muligheder i Agillic som partner, men også fordi de allerede har vist, at de kan skabe værdi for vores fælles kunder. Dwarf er et stærkt digitalt bureau, der forstår hele kunderejsen og betydningen af at skabe differentierede kundeoplevelser og de forstår, hvordan Agillic platformen understøtter kundernes forretningsmål på tværs af kanaler. De har en hurtig time-to-market og har været dygtige til at gøre brug af Agillic’s tilbud om proof of concept, der speeder salgsprocessen op. Det er et partnerskab med langtidsperspektiv og vækstpotentiale, og vi glæder os til at skabe flere resultater sammen med dem.”

    For Dwarf bliver det nye styrkede samarbejdet en rejse, hvor der skal sættes fokus på de avancerede datamodeller som metode til at eksekvere personaliseret kommunikation.

    Thomas B. Schmidt, Head of Automation udtaler: “Det er vigtigt, at man som virksomhed har ejerskab over sine data – og at man kan finde ud af at aktivere dem. Med Agillic kan kunderne skabe data-drevet og effektiv kommunikation på de forskellige kanaler, med eksempelvis nyhedsbreve og trigger-baseret markedsføring, og de kan optimere deres digitale annonceringsbudget. Vi ser især et stort potentiale i Agillic hos mellemstore danske virksomheder, hvor skridtet fra en traditionel “e-mail kanon” til andre kendte “amerikanske” omnichannel-systemer har været stort og ofte meget licenstungt set i forhold til Danmarks størrelse og den potentielle målgruppe.


    Kontakt:

    Client Director – Head of Automation Thomas B Schmidt email: tbs@dwarf.dk

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/agillic-lancerer-nyt-partnerprogram—dwarf-er-agillics-storste-og-forste-gold-partner?releaseId=13614182

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **