PRM / KITCHENAID: ÅRETS FARVE 2021 ER SØD SOM HONNING

    Pressemeddelelse fra KitchenAid

    Undersøgelser viser, at vedligeholdelse af relationen til sine nærmeste er blevet forbrugernes højeste prioritet det seneste år1. Men i en tid, hvor vi er mere digitalt forbundet end nogensinde, og vores interaktion er begrænset til foregå virtuelt, bliver det mere komplekst at vedligeholde relationer. Men når vi (igen) samles fysisk i køkkenet og ved spisebordet genoprettes den ægte menneskelige forbindelse.

    “For KitchenAid er det i stigende grad blevet tydeligt, at den menneskelige varme og sammenhørighed er altafgørende”, siger Cecilia Liss, Head of KitchenAid Nordics. “Honning er ikke kun en ingrediens vi bruger i opskrifter verden rundt; hos KitchenAid er det også en invitation til at skabe og pleje forbindelser, samt en påmindelse om alt det skønne ved fællesskab. Gennem farven Honey bringer KitchenAid en ny måde at knytte bånd på og giver samtidigt et ekstra strejf af varme direkte på køkkenbordet.”

    Med årets farve er målet at skrue op for inspirationen i køkkenet gennem design og farver, hvilket allerede begyndte da KitchenAid lancerede sine første farvede produkter i 1955. Siden da, er KitchenAid udkommet med mere end 30 farver, der giver brugerne mulighed for at forevige de trends og kulturelle tendenser, som har været unikke gennem tiden. Og nu stiller årets farve 2021, Honey, sig side om side med andre årets farver i KitchenAids univers. I 2020 var det den Japansk-inspirerede, Kyoto Glow, der var årets farve. Og i 2019 var det Queen of Hearts, der markerede KitchenAids 100års jubilæum.

    “I udviklingen af Årets farve har vi ladet os inspirere af et stærkt globalt sammenholdsinstinkt der, kombineret med at varme og dybe farver, er begyndt at dominere på tværs af interiør og mode. Med Honey kombinerer KitchenAid den sødme, som samvær skaber, med en gylden-orange nuance, som forbrugerne allerede hælder mod”, siger Jessica McConnell, ansvarlig for Whirlpool farve, finish og materiale design.

    Røremaskinen giver brugere mulighed for at udvide deres madoplevelser i hverdagen, og blenderen har kraften til at klare de sværeste blender-opgaver og fremstille jævne og lækre resultater.

    � K400 Artisan Blender i farven Honey vejl. udsalgspris 2999 DKK

    â? Artisan Køkkenmaskine i farven Honey vejl. Udsalgspris 5.499 DKK

    Mere information om K400 Artisan Blender og Artisan Køkkenmaskine her: www.kitchenaid.dk

    1.Mintel Reports US, Entertaining at hame: Incl Impact of Covid, 2020

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/kitchenaid-arets-farve-2021-er-sod-som-honning?releaseId=13611315

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **