PRM / Tidligere Gartner-profil skal lede DecideActs salgsindsats i Frankrig

    Pressemeddelelse fra DecideAct

    DecideAct undersøgte i anden halvdel af 2020 mulighederne på det franske marked, og i den forbindelse blev der allerede opbygget en betydelig salgs-pipeline. Nu er tiden er inde til for alvor at gå ind på det franske marked. DecideAct har allerede haft lovende dialog med potentielle kunder og partnere i Frankrig. Fokus i 2021 vil derfor være at introducere softwarefirmaet til de rigtige markedssegmenter her.

    CEO og co-founder af DecideAct, Flemming Videriksen, er overbevist om, at DecideAct i Mathieu Psalmon har fundet den helt rigtige personprofil til at opfylde virksomhedens salgsambitioner på et stort og vigtigt marked.

    Videriksen udtaler: “I løbet af Mathieus ti år i det verdensomspændende it-konsulentfirma Gartner oprettede og ledede han salgsteams – interne og eksterne – til rådgivning af topledere hos nogle af de største virksomheder i Frankrig med Gartners forretningsindsigt og skræddersyede værktøjer til succes. DecideAct har store ambitioner på det franske marked, og Mathieu er den rigtige til at gøre DecideAct til det foretrukne brand inden for Strategy Execution Management i Frankrig. “

    Han fortsætter: “Vi er glade for at byde velkommen til vores nye Head of Business Development i Frankrig og et værdifuldt aktiv for vores salgsorganisation generelt.”

    Mathieu Psalmon ser frem til at opbygge en kundebase og partnerskaber for DecideAct på det franske marked. Han siger: “Min erfaring fra Gartner viser, at det er en udfordring for topledere at tage de rigtige strategiske beslutninger – og at implementeringen af dem med det rette tempo, fokus og ønskede resultater gør udfordringen endnu større. Nu findes de digitale muligheder, og jeg kunne ikke sige nej til muligheden for at supportere kunder med en platform, der hjælper dem med at skabe engagement, gennemsigtighed og governance i strategiarbejdet.”

    Han tilføjer: “Vores go-to-market-strategi i Frankrig er ligetil. Vi vil fokusere på SMV’er (ca. 5.400 virksomheder med en årlig omsætning på mellem 40 mio. og 2 mia. Euro) samt 243 store virksomheder (2 mia. +). Dertil kommer private equity-virksomheder med fokus på opbygning og turnarounds. Jeg er overbevist om, at min salgserfaring fra Gartner vil være en styrke i dette arbejde.”

    Mathieu Psalmon har 25 års erfaring fra blandt andet Gartner, CGI, Microsoft og Toshiba, hvor han udviklede et C-niveau netværk og forretning gennem partnerskaber.

    Kontakt:

    Head of Public Relations Bo Feierskov tlf.: + 45 78756550 email: pr@decideact.net

    CEO, Founder Flemming Videriksen email: pr@decideact.net

    Flemming Videriksen, CEO & Founder
    pr@decideact.net
    + 45 78756550

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/tidligere-gartner-profil-skal-lede-decideacts-salgsindsats-i-frankrig?releaseId=13610113

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **