Pressemeddelelse fra Biltema
Detailgiganten Biltema var blandt de allerførste, der stod klar med en
sidste forår, da Danmark lukkede ned. Den nye service, hvor kunderne kunne købe online og trygt få leveret varerne i bagagerummet, blev godt modtaget, og salget gik forrygende.I de første uger af januar, hvor detailhandlen har været lukket ned, har omsætningen ligget på omkring halvdelen af, hvad omsætningen var i samme periode sidste år, hvor varehusene havde åbent.
– Fra starten af coronakrisen har vi oplevet, at vores kunder i den grad har taget vores drive-in-service til sig. Og nu, hvor der er total nedlukning, er det endnu vigtigere for os, og igen mærker vi en stor opbakning, siger Jacob Borring Møller, der er administrerende direktør i Biltema.
– Vores medarbejdere har travlt med at pakke ordrer hver dag, og det er helt fantastisk, at vi på trods af nedlukningen er i stand til at opretholde en omsætning, og derfor kan holde folk i arbejde, afslutter han.
Kontakt:
Jacob Møller
Direktør, Biltema Danmark A/S
(+45) 50 90 01 04
jacob.moller@biltema.com
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/kunderne-bakker-op-under-nedlukning?releaseId=13609392
** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **