PRM / Historisk generalforsamling i Assens Forsyning A/S

Pressemeddelelse fra Assens Forsyning

Generalforsamling på Skype
    Årets generalforsamling i Assens Forsyning A/S går over i historien. Ikke fordi den bød på paladsrevolutioner eller større slagsmål, men fordi den på grund af Corona-situationen blev afviklet på Skype.

Det var muligvis første gang et forsyningsselskab gennemførte generalforsamling på den måde. Det fik dog ikke bestyrelsesformand Poul Erik Kristiansen til at afholde sig fra at ringe med klokken, byde velkommen samt i øvrigt aflægge beretning som det hør og bør sig i følge vedtægterne.

Forsyningssikkerhed og kritisk infrastruktur
    “Den seneste tid har vores virksomhed været udfordret af Corona-situationen. Administrationen har som andre arbejdspladser været lukket for personlig betjening. Takket være moderne teknologi, har vi dog fortsat betjent kunderne og ydet god service på distance. Bortset fra den korte lukning af genbrugspladserne for private, har vi dog ikke været ramt af driftsforstyrrelser eller andre nedbrud. Og heldigvis for det. Det er nemlig i en situation som denne, vi netop har brug for at holde hjulene i gang og for at sikre driften af den kritiske infrastruktur”, sagde Poul Erik Kristiansen i sin beretning.

Valg til bestyrelsen
    Generalforsamlingen bød i øvrigt på genvalg til både Poul Erik Kristiansen og Jørgen G. F. Hviid, der begge er udpeget af Assens Byråd. Der var samtidig opbakning til, at Poul Erik Kristiansen og Arno Termansen begge fortsætter som henholdsvis formand og næstformand.

Medlemmer af bestyrelsen i Assens Forsyning A/S pr. 13. maj 2020

• Formand Poul Erik Kristiansen
    • Næstformand Arno Termansen
    • Bestyrelsesmedlem Lars Kolling