Pressemeddelelse fra Lemvigh-Müller A/S
Natascha Schøtt, der er ny Director of Marketing, Communications & Ecommerce hos stål- og teknikgrossisten Lemvigh-Müller, kommer med mere end 20 års international erfaring med marketing, salg, ledelse, digitalisering og transformation fra tech-branchen.
Hun har i en årrække været Marketingchef for IBM Danmark, og efterfølgende en længere periode hos SAS Institute som Regional Marketing Director med ansvaret for Norden & Rusland. Tidligt i karrieren var hun hos Infor / Baan Company med ansvar for internationale og nordiske marketing- og kommunikationsaktiviteter.
Dus med data
Det har givet hende dyb indsigt i at drive transformation af traditionelle forretninger til digitaliserede forretninger og bred erfaring med, hvad det betyder for datadrevet forretningsudvikling, forandringsledelse og en innovationsdagsorden – alt sammen med udgangspunkt i den værdifulde kundeoplevelse.
Fokus på kundeoplevelsen
Med netop kundeoplevelsen i centrum skal hun hos Lemvigh-Müller være med til at videreudvikle forretningsstrategien og drive en digital transformation, der har til hensigt at sikre, at kunderne oplever Lemvigh-Müller som den foretrukne partner for deres forretning fremadrettet.
Natascha Schøtt er opstillet på Dansk Markedsførings ‘The M List 2020’, som fremhæver de allerdygtigste inden for branchen.
Hun bor i Charlottenlund med sin mand og tre sønner.
Kontakt:
Kommunikationschef Line Møller Blankholm tlf.: 3695 5488 / 4024 0827 email: limb@lemu.dk
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/lemvigh-muller-far-director-of-marketing-communications-ecommerce?releaseId=13587129