Pressemeddelelse fra Biltema
Med 12 danske varehuse og endnu flere på vej er Biltema godt på vej med de fysiske ekspansioner. Men også digitalt vil detailgiganten opruste sin tilstedeværelse og lancerer derfor nu et nyt online købskoncept i alle varehusene i Danmark.
Konceptet , hvor kunder kan købe varer på Biltemas hjemmeside, som efterfølgende gøres klar til afhentning i det lokale varehus inden for to timer, blev oprindeligt kun lanceret i varehuset i Esbjerg for en måneds tid siden som en test. Alle tests er forløbet tilfredsstillende, og derfor har Biltema rullet konceptet ud i alle varehusene fra dags dato.
– Konceptet er blevet taget rigtig godt i mod i Esbjerg, så derfor glæder vi os til at introducere det i de andre 11 varehuse i Danmark, fortæller Jacob Borring Møller, der er direktør i Biltema Danmark.
Når man køber og betaler varer på Biltema.dk, er varerne pakket og klar til afhentning inden for to timer, – dog med undtagelse af elcykler og andre udvalgte produkter, der skal finindstilles, og derfor kan tage længere tid.
Kontakt:
Jacob Møller
Direktør, Biltema Danmark A/S
(+45) 50 90 01 04
jacob.moller@biltema.com
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/nyt-online-kobskoncept-findes-nu-i-alle-biltema-varehuse?releaseId=13584131








