Pressemeddelelse fra Grouleff Communications
Strømlinet, old school, moderne. Det er ikke ligegyldigt, hvordan man tager sig ud – heller ikke for et firma fra Odense, der laver avancerede robotløsninger til produktionsmiljøer. Netop derfor har Scape fået designet en helt ny visuel identitet på alle platforme for at understøtte firmaetssjæl, kernekompetencer og position.
“Set i lyset af vores historie og ikke mindst i lyset af alle de store tiltag, der er sket gennem det sidste år, har Scape brug for en skarp visuel identitet, der kan understøtte vores markedslederposition og danne grundlaget for klare budskaber,” siger Marketing Manager John Espensen.
“Den visuelle identitet er altid vigtig – lige meget om man som os eksporterer meget eller ej. For Scape er det væsentlig, at den visuelle identitet udtrykker sjælen i virksomheden
og understøtter, at vores løsning er det sikre valg og, at vi besidder erfaringen og softwaren til at lave komplette, fleksible, standardiserede løsninger, der altid virker,” fortæller han.
Og hvilket bedre sted at vise sit nye udseende frem end på Motek-messen i Stuttgart, hvor der kommer masser af gæster, der kan opleve SCAPE Bin-Pickere i ny indpakning.
Motek er er verdens førende event inden for produktion- og montage- automatisering, fodringsteknologi og håndteringsteknologi. Fagmessen har over 1000 udstillere og intet mindre end ca. 40.000 besøgende i løbet af de dage messen varer.
Scape har tidligere deltaget på Motek, og ser frem til at møde en masse eksisterende og potentielle kunder. “Vi er meget opmærksomme på at deltage på messer i Tyskland, da det er vores klart største marked i Europa. På sådan en messe, kan vi få de rigtige folk i tale og fortælle om vores teknologi, der sikrer markedets bedste Bin-Picking stabilitet med 99,99%. Vi kan forklare grundigt, hvor unikt det er at have en robotløsning , som kan det. Kurt Nielsen fra Teknologisk Institut har sagt det meget præcist: “Det er vigtigt at forstå, at det er uforholdsmæssigt meget nemmere at lave en robot, der kan udføre en opgave til 80 pct., end en robot, der er 100 pct. fejlfri.” Det er et af de budskaber, vi gerne vil uddybe, fortæller John Espensen.
Kontakt:
John Espensen
Marketing Manager
je@scapetechnologies.com
+45 2579 9595
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/scape-indtager-motek-med-helt-ny-identitet?releaseId=13580627








