Pressemeddelelse fra Biltema
Biltema udsender i disse dage sit katalog nr. 141, som nu er vokset til 676 sider. Kataloget er de sidste mange år udkommet to gange om året, og det har kæden ingen planer om at ændre på.
– Det er et bevidst valg, at vi holder fast i det fysiske katalog. Vi tror på, at det giver en særlig oplevelse at sidde med et fysisk produkt i hænderne. Det er præcis det samme, vi oplever i vores varehuse. Det bliver en bedre kundeoplevelse, når man kan røre ved produktet og få kyndig vejledning. Men selvom vi satser på de fysiske varehuse, investerer vi også stort i at øge den digitale oplevelse for kunden, siger Jacob Møller, der er direktør i Biltema Danmark.
Hele familiens varekatalog
Kataloget indeholder mere end 19.000 forskellige produkter og fokuserer særligt på forårets og sommerens fritids- og gør det selv aktiviteter. I det nye katalog kan man også læse om Biltemas miljøpolitik, og helt i tråd med de miljøvenlige tiltag er det nye katalog trykt på miljørigtigt papir. Blandt de mere end 700 nyheder er der flere biologisk nedbrydelige produkter – bl.a. engangsbestik og glas i 100% fossilfrit materiale.
– Det er efterhånden gået op for de fleste, at vi er meget mere end billige bilreservedele. Derfor gør vi meget ud af at følge med danskernes behov, der hvor de er. Og de næste måneder skal mange danskere jo have campingvognen klargjort, og mange går nok også et smut eller to i haven eller skal i gang med at male stuen. Derfor vil vi gerne vise, at vi også har produkter, der matcher det, siger Jacob Møller.
Kataloget vil blive husstandsomdelt til 1.200.000 danske husstande i uge 12, og fra i dag vil det også være muligt at eller hente et eksemplar i et af de .
Kontakt:
Jacob Møller
Direktør, Biltema Danmark A/S
(+45) 50 90 01 04
jacob.moller@biltema.com
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/detailgigant-udgiver-danmarks-storste-forbrugerkatalog?releaseId=13570373








