Pressemeddelelse fra uno form
For femte år i træk er uno form med, når eventet løber af stablen i København den 24.-26. maj. I år kan producenten af eksklusive køkkener samt bad- og garderobeløsninger samtidig fejre 50 året for grundlægger , der har manifesteret sig som en sand designklassiker for eftertiden.
– Tidligere på året lancerede vi , som vi naturligvis vil vise frem ved 3 Days of Design. Det skal – ligesom Arne Munchs klassiske design har gjort de seneste 50 år – være med til at tegne uno form-brandet fremadrettet, fortæller Peter Bisgaard, Brand Director hos uno form.
Sammenhold styrker international profilering
3 Days of Design blev søsat i 2012 for at skabe opmærksomhed om dansk design i resten af verden og slå Københavns rolle som international designmetropol fast. Sammen med udstiller en lang række andre velrenommerede danske designbrands heriblandt , , og .
– Det er vigtigt, at vi i branchen står sammen om at profilere dansk møbeldesign, og det er 3 Days of Design en rigtig god mulighed for at gøre. Det er med til at styrke vores samlede brand over for resten af verden, og det er først og fremmest derfor, vi bakker op år efter år, siger Peter Bisgaard.
Nye tendenser på Søtorvet
uno form er med på 3 Days of Design for at promovere dansk design på de overordnede linjer, og i forbindelse med 50-års-jubilæet er samtidig blevet ombygget og opdateret med de seneste nye tendenser.
– På Søtorvet har vi indrettet en afdeling, der udelukkende er dedikeret til Søren Roses Reflect Kitchen, og derudover har vi fokuseret på at skabe nye og inspirerende køkkenmiljøer til såvel den mindre københavnerlejlighed som den rummelige patriciervilla, fortæller Peter Bisgaard.
Kontakt:
Olav Arnkjær
Relations Specialist, Epicent PR
(+45) 78 70 09 21
oar@epicent.dk
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/faelles-front-styrker-dansk-design-internationalt?releaseId=12874789








