PRM / Lufthansa: Lufthansa har fundet u-udforsket land i USA

    Pressemeddelelse fra Lufthansa

    I disse dage lancerer Lufthansa den skandinaviske kampagne “True American Report”, der skal promovere destinationer i USA. Formålet med den nye kampagne er at inspirere svenskere, danskere og nordmænd til at øge appetitten på USA og udforske en af de 22 destinationer i Nordamerika, som Lufthansa flyver til. Som en del af kampagnen er der lavet en undersøgelse, der skal åbne danskernes øjne for de mange udforskningsmuligheder.

    “Specielt byer som New York og Los Angeles er meget populære rejsemål i USA blandt vores skandinaviske kunder. Lufthansa udbyder imidlertid 22 rejsemål i USA og vil gerne inspirere skandinaverne til at rejse til nye destinationer, da der er mange steder at opdage,” siger Gabriel Leupold, Senior Director of Sales for Lufthansa Group for de nordiske og baltiske lande.

    “True American Report” vil blive promoveret gennem en række digitale og sociale kanaler på det svenske, norske og danske marked for at engagere folk og invitere dem til at udforske dele af Nordamerika, som de endnu ikke har set.

    Læs rapporten med de danske undersøgelsesresultater her.

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/release?releaseId=11601179