Pressemeddelelse fra Bazoom
er blevet til i et samarbejde mellem folk fra bilbranchen, som bl.a. har været med til at starte BilBasen op, og folk med erfaring fra nogle af de største online markedspladser herhjemme og i udlandet såsom DBA og eBay.
En af forcerne ved den nye markedsplads, er de mange samarbejdspartnere som sammenlagt giver en usædvanlig stor eksponering.
Annoncen rammer over en halv million danskere
Når man opretter en annonce, bliver den ikke kun vist på BilHandel, men også på AutoUncle, Jubii, BilGalleri og BilHandel Nordjylland. Alt i alt kommer annoncen ud til over 500.000 danskere.
BilHandel har desuden overtaget BilEkspressen, hvor annoncerne også vises. Der er endvidere etableret et samarbejde med TjekBil, en hjemmeside og app, som giver dig mulighed for at tjekke biler for kilometersnyd, restgæld og gennemse synsrapporter inden du køber. På den måde kan du selv sikre, at den nyerhvervede brugtbil ikke bliver en alt for dyr fornøjelse.
Mere sikkerhed og større eksponering – gratis
Udover samarbejdet med TjekBil, er der fokus på øget sikkerhed for brugerne via Facebook-validering samt bedømmelse af køber og sælger for en mere sikker handel.
Link:
www.bilhandel.dk
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her:
https://via.ritzau.dk/release?releaseId=11357447
** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **









