PRM / Cocio genopfinder klassikeren

    Pressemeddelelse fra Cocio Chokolademælk A/S

    Det er med stor glæde, at Cocio Chokolademælk A/S for nyligt har lanceret en ny Cocio Classic 24cl flaske som en direkte erstatning for den velkendte Cocio 24cl flaske.

    Tiden er efterhånden løbet fra den velkendte, gamle Cocio returflaske (genpåfyldelig), og gradvis bliver det en udfordring at få tilstrækkelige mængder af denne flasketype hjem i en “pæn” udgave. Samtidig krævede den gamle Cocio returflaske en speciel “vaskemaskine” til at rense flaskerne – en maskine, der stod til udskiftning.

    Det er utrolig svært at skulle udskifte et klenodie som den gamle Cocio 24cl, og i den forbindelse indsamlede vi feedback fra både grossister, forhandlere og forbrugere. Da det stod klart, at vi måtte udvikle en ny 24cl flaske, opstod muligheden for at udforske et mere moderne designudtryk samt inddrage nye forbrugertrends.

    Vi ved fra en undersøgelse, at forbrugerne sætter pris på, at Cocio kun består af naturlige ingredienser. Og undersøgelsen konkluderer, at Cocio tydeligt skal kommunikere disse ingredienser. Forbrugerne foretrækker “no bullshit” kommunikation – derfor fortæller den nye 24cl tydeligt, at indholdet er: Kakao, Mælk, Sukker. Intet andet
    .

    Vi håber, de danske forbrugere vil tage godt imod den nye 24cl flaske, og vil komme til at holde lige så meget af den, som af den gamle.

    Venlig hilsen

    Cocio Chokolademælk A/S


    Til venstre ses et foto af den gamle Cocio Classic 24cl. Til højre ses den nye Cocio Classic 24cl.

    Kontakt vedr. spørgsmål:

    Arla pressetelefon:

    91 310 310

    Kontaktperson:

    Åse Andersson
    Senior Press Officer
    aase.andersson@arlafoods.com

    Link:

    Cocio Chokolademælk A/S, ejet af Arla Foods amba, er en dansk producent af mælkebaseret drikke, herunder chokolademælk.

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her:
    https://via.ritzau.dk/release?releaseId=11035538

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **