Pressemeddelelse fra Interflora
Eksperimenter er efterhånden blevet ethvert brands opskrift på succes. Det driver ned ad væggene med følelser og ægte menneskelige dramaer – og nu har Brandhouse og Interflora skabt det ultimative eksperiment op til følelsernes allerstørste dag: Mors dag.
Filmen tapper ind i en indsigt, de fleste af os kan nikke genkendende til; Selvom vi elsker vores mor, så får vi det ikke sagt til hende.
Langt fra alle får fortalt deres mor, hvad de føler – måske fordi vi tror, hun ved det, eller fordi det er en akavet ting at tale om. Men det vil Interflora ændre på med “Det Store Mor-Eksperiment”.
Filmen viser en række almindelige mennesker, som mødes med en psykolog for at fortælle om forholdet til deres mor. De bliver bedt om at skrive et brev til deres mor, men pludselig tager eksperimentet en uventet og meget følelsesladet drejning.
Se eksperimentet herunder helt til ende, før du læser videre …
Med filmen vil vi fortælle, at man ikke behøver et opstillet eksperiment for at vise, at man holder af sin mor,” siger Zvi Goldstein, der er marketingdirektør i Interflora.
Men hvorfor udfordrer Interflora, der ellers har givet os den ene følelsesladede og grandiose film efter den anden, et stort og gribende øjeblik? Vi har spurgt kreativ direktør hos Brandhouse, Mikkel Elung;
“Indsigten om, at de fleste af os ikke får fortalt vores mødre, at vi elsker dem, er skam ægte nok. Men fremfor at lave endnu et eksperiment i en uendelig lang række af eksperimenter, vil vi fortælle, at vejen til at glæde hinanden ikke behøver at være så opstillet og ikke mindst offentlig.”
Pressekontakt
Marketingdirektør, Zvi Goldstein, Interflora 30669255
Presseansvarlig, Thomas Schmidt Jørgensen, Brandhouse, 26707714
Link:
Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her:
https://via.ritzau.dk/release?releaseId=10568070
** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **