PRM / Nyt Google AdWords add-on viser hvilke virksomheder der klikker på dine annoncer

    Pressemeddelelse fra Saqoia Corp.

    Premium versionen bliver lanceret på TechCrunch Disrupt i London den 5. december 2016, og få dage efter vil alle Google Analytics brugere i verden få fri adgang til det nye software der er udviklet af Fastbase.

    Premium versionen forventes at koste 29$
    per måned, og giver ubegrænset adgang til at downloade oplysninger over de firmaer der har klikket på ens Google AdWords.

    Derudover indeholder premium versionen information over hvornår og hvor lang tid virksomhederne har brugt på ens websites og dermed også deres interesse for ens virksomhed.

    Med det nye premium add-on til Google Analytics vil over 1,5 millioner AdWords annoncører få mulighed for at lære hvilke typer af virksomheder, der klikker på ens Adwords, og dermed mulighed for at optimere ens kampagner og ikke mindst mulighed for finde nye potentielle kunder. Alle oplysninger som adresser, brancher, telefonnumre, kontaktpersoner og emails kan downloades direkte til Excel eller integreres med ens CRM system.

    Det nye add-on fra Fastbase forventes allerede nu til at blive et af de bedste værktøjer til at optimere og få udbytte af ens Google AdWords kampagner. Det nye software kan installeres med et enkelt klik for alle Google Analytics brugere: http://analytics.fastbase
    .com

    Link:

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her:
    https://via.ritzau.dk/release?releaseId=9045162

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **