PRM / DubLi Network giver dig en enestående forretningsmulighed med opstart i julesæsonen

    Pressemeddelelse fra Ominto, Inc.

    SEATTLE, WA og BELLEVUE, WA – 3. december 2015, DubLi Network som er verdens største e-handels network marketing firma via deres platform DubLi.com, tilbyder midt i juleshopping sæsonen en mulighed for at få din egen forretning med udgangspunkt fra hjemmet. Som Ambassadør hos DubLi Network kan man hjælpe forbrugere over hele verden med at spare penge på de produkter og services de allerede køber i forvejen, det gøres ved at markedsføre DubLi’s globale cash back portal DubLi.com og deres VIP medlemskaber.

    “Vi lever i en teknologisk tidsalder og alting foregår online, det gør DubLi Network til en tidssvarende forretningsmulighed for iværksættere, mompreneurs og andre som kunne tænke sig at supplere deres indtægt ved hjælp af den voksende e-handels industri” udtaler Michael Hansen, grundlægger og Executive Vice President for forretningsudvikling. “Julesæsonen repræsenterer et naturligt udgangspunkt for uafhængige Ambassadører, til at introducere cash back konceptet til forbrugere – som oveni optjeningen af cash back har mulighed for at sammenlægge besparelser ved at kombinere tilbud og kuponer, rabatter og kampagnetilbud imens de shopper i deres yndlingsbutikker. I tillæg kan de spare penge på rejser via DubLi.com – endnu et incitament til at opbygge en kundedatabase”.

    De handlende nu om dage, er klogere end nogensinde, og online shopping er gået hen og blevet til en milliard forretning. E-handlen vokser med 2-cifrede procenttal og denne vækst vil fortsætte ind i fremtiden. Det er fantastiske nyheder for enhver som anbefaler andre DubLi Networks forretningsmulighed og cash back shopping portalen DubLi.com. DubLi.com er den mest omfattende cash back shopping destination i verden, og ved at sammenføre de kloge forbrugere med tusindvis af globalt ledende detailbutikker og rejseudbydere, kan de tilbyde en helt unik og global shopping oplevelse, på mange forskellige sprog.

    “DubLi Network er det første network marketing firma der giver folk mulighed for at tjene penge på at gøre det, de og dem de henviser til portalen alligevel gør hver eneste dag. De fleste forbrugere over hele verden har fokus på juleshopping lige nu, og det giver DubLi Networks iværksættere en helt naturlig indgang til at fortælle om deres forretning og de muligheder forretningen repræsenterer” siger Hr. Hansen. “DubLi Network handler om at give en forbruger et godt råd, det handler ikke om at skabe et behov eller overtale nogen til at købe varer de ikke har brug for. Det handler om at hjælpe forbrugerne gennem deres shoppingoplevelse i deres yndlingsbutikker.”

    Den mulighed DubLi Network tilbyder deres uafhængige Ambassadører, kræver ikke nogen adfærdsændring hos forbrugerne eller fysisk inventar, de har fuld fleksibilitet og lave opstartsomkostninger imens de opbygger deres team og kundedatabase, det gør forretningen svær at konkurrere med. Ambassadørerne tjener ekstra penge, samtidig med at de opbygger en løbende indtægtskilde ved at markedsføre DubLi’s cash back portal og sælge VIP medlemskaber til kunder, eller ved at opbygge deres eget marketing team. DubLi Network har et stærkt global fundament, og supporterer i dag uafhængige Ambassadører i 98 lande, med industriens bedste træning, redskaber og teknologi på 8 forskellige sprog.

    Yderligere information fås på www.dublinetwork.com.

    Om DubLi.com

    DubLi.com er en førende global aktør inden for e-handel og cash back til kunder i hele verden. DubLi vinder frem som en førende e-handelsplatform, der udbydes gennem online markedsføring og i øjeblikket betjener kunder i mere end 120 lande. Online handlende kan søge gennem forskellige kategorier med internationale og lokale brands, rejser, kuponer, rabatter og kuponer. DubLi har tilpasset denne e-handelsplatform på flere sprog og i flere områder, så den kan servicere kunder på 12 internationale markeder på lokale sprog og valutaer, dermed styrker de deres tilstedeværelse indenfor e-handel og fremmer handlen i de lande, de opererer i. Afhængigt af markedet tilbyder DubLi.com blandt andre nogle af verdens mest populære brands som Amazon.in, Walmart, Nike, Hotels.com, Zalando og Expedia.

    Siden Michael Hansen grundlagde virksomheden i 2003, har DubLi tilbudt iværksættere muligheden for at etablere deres egen afsætningsorganisation ved at arbejde sammen med DubLi Network, et direkte salgs firma (dublinetwork.com). Det globale netværk af uafhængige forhandlere genererer trafik og deraf følgende salg for DubLi.com og markedsfører en række forskellige medlemskaber.

    DubLi og DubLi Network er datterselskaber af Ominto, Inc. med hovedkvarter i Seattle, Washington, USA.

    Fremadrettede udsagn

    Dette dokument indeholder udsagn om fremtiden, hvilket er forbundet med væsentlige risici og usikkerhedsfaktorer. Alle andre udsagn end fremlæggelse af historiske kendsgerninger i denne pressemeddelelse vedrørende Omintos strategi, fremtidige operationer, fremtidige finansielle positioner, mulige aktivitetsområder og ledelsens målsætninger er betragtninger over, hvad fremtiden kan bringe. Uden at begrænse den generelle betydning af det foregående bruges ord, som specifikt skal markere, at dette er fremadrettede betragtninger og spekulationer. Dette er ord som “må”, “vil”, “til”, “planlægge”, “forvente”, “tro”, “forudse”, “har til hensigt,” “kunne”, “ville”, “vurdere”, “mål” eller “fortsætte” og lignende vendinger (eller deres modsatte betydning). Disse fremadrettede udsagn omfatter blandt andet udsagn om ledelsens estimater vedrørende fremtidige indtjeninger og finansielle præstationer og andre udsagn om ledelsens formodninger, hensigter eller mål. Ominto vil måske ikke rent faktisk opnå de forventninger, der videregives i de fremadrettede udsagn, og man må ikke fæste blind tillid til Ominto’s udsagn om fremtiden. Disse fremadrettede udsagn er forbundet med risici og og usikkerhedsmomenter, der kunne få de faktiske resultater til at adskille sig håndgribeligt fra de forventninger, der beskrives i de fremadrettede udsagn, herunder men ikke begrænset til: Vores evne til at opnå kundernes og/eller markedernes accept af vores medlemsrettede Cashback program, vores evne til at tiltrække kunder, der køber gennem vores websted, vores evne til at etablere yderligere finansiering og/eller generere tilstrækkelig arbejdskapital til at finansiere vores forretninger, vores evne til at etablere og/eller opretholde et stort, voksende grundlag af produktive forretningspartnere, evnen til at udvikle og/eller opretholde vores voksende partnerprogrammer, evnen til at opnå og opretholde et digitalt kuponindhold på vores websted, risiciene i forbindelse med Ominto’s evne til at styre sin vækst, herunder nøjagtig planlægning og prognosticering af sine økonomiske resultater, konkurrencesituationen inden for Ominto’s forretningsområde. Omintos evne til at beskytte forbrugerdata og vores intellektuelle ejendomsret, evnen til at tilpasse sig de mobile og teknologiske forandringer, behovet for at håndtere love og regler, skatter og risikoen for tvister herom, Ominto’s evne til at håndtere usikkerhedsmomenter i det internationale forretningsliv sammen med andre risici og potentielle faktorer, der kunne påvirke Omintos forretningsområde og økonomiske resultater, der findes i Omintos oplysninger, der indgives til den amerikanske Securities and Exchange Commission (SEC), herunder årsberetningen på formular 10-K for det skatteår, der blev afsluttet den 30. september 2014.

    DubLi.com er en førende global aktør inden for e-handel og cash back til kunder i hele verden. DubLi vinder frem som en førende e-handelsplatform, der udbydes gennem online markedsføring og i øjeblikket betjener kunder i mere end 120 lande. Online handlende kan søge gennem forskellige kategorier med internationale og lokale brands, rejser, kuponer, rabatter og kuponer. DubLi har tilpasset denne e-handelsplatform på flere sprog og i flere områder, så den kan servicere kunder på 12 internationale markeder på lokale sprog og valutaer, dermed styrker de deres tilstedeværelse indenfor e-handel og fremmer handlen i de lande, de opererer i. Afhængigt af markedet tilbyder DubLi.com blandt andre nogle af verdens mest populære brands som Amazon.in, Walmart, Nike, Hotels.com, Zalando og Expedia. Siden Michael Hansen grundlagde virksomheden i 2003, har DubLi tilbudt iværksættere muligheden for at etablere deres egen afsætningsorganisation ved at arbejde sammen med DubLi Network, et direkte salgs firma (dublinetwork.c

    Læs hele pressemeddelelsen på Ritzau Info her:
    https://www.ritzauinfo.dk/release?releaseId=5022557

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **