Torsdag aften er en kvinde blevet ramt af et tog på Valby Station.

Der er formentlig tale om en ulykke, som er sket fordi kvinden har været for tæt på kanten af perronen.

Ved du noget? Fortæl det til redaktionen

- Hun har formentligt stået for tæt på kanten og er blevet ramt, idet toget er kørt forbi, siger vagthavende ved Københavns Politi, Michael Andersen, til Ekstra Bladet.

Det er endnu uvist, hvor slemt kvinden er kommet til skade.

REL

1