Storebæltsbroen var lørdag aften oplyst i grøn, håbets farve, for at markere World MS Day, det oplyser Storebælt på Facebook.
World MS Day blev lørdag markeret verden over for at gøre opmærksom på sclerose.
Tip redaktionen - vi beskytter vores kilder
19.512 danskere lever med sygdommen, og flere end 120.000 er pårørende til en person med sclerose. Det skriver Storebælt i opslaget.
/LocalEyes/
