Storebæltsbroen var lørdag aften oplyst i grøn, håbets farve, for at markere World MS Day, det oplyser Storebælt på Facebook.

World MS Day blev lørdag markeret verden over for at gøre opmærksom på sclerose.

Tip redaktionen - vi beskytter vores kilder

19.512 danskere lever med sygdommen, og flere end 120.000 er pårørende til en person med sclerose. Det skriver Storebælt i opslaget.

/LocalEyes/