NÆRUM: En 25-årig mandelig billist ville tage afkørsel 14 Nærum i nordgående retning på Helsingørmotorvejen.

Men fik ikke drejet ordenligt, og derfor ramte lygtepæl og autoværn med 40-50 kilometer i timen.
Nordsjællands Politi modtog anmeldelsen kl. 08:43 om trafikuheldet, også Nordsjællands Brandvæsen var på vej til stedet med blev afmeldt på vejen frem.

Gå ikke glip af noget - få de seneste nyheder direkte i din indbakke

Også en Ambulance og akutlægebil var på stedet, da bilen airbag blev udløst i forbindelse med uheldet, dog kom billisten ikke til skade.