Sønderjyske Motorvej er onsdag morgen blevet spærret for bilister i nordgående retning mellem frakørsel 71 og 70.

En lastbil er onsdag morgen brudt i brand på E45, den sønderjyske motorvej mellem frakørsel 71 og 70. Klokken 8:30 passerer der trafik forbi den rygende lastbil.

Ved du noget? Fortæl det til redaktionen

Vejdirektoratet oplyser på Twitter, at vejen tidligst bliver åbnet klokken 9:30.

Localeyes.dks mand på stedet kan dog oplyse, at der allerede klokken 8:30 igen passerede trafik på motorvejen.

1

REL