Efter fodboldkampen på Brøndby Stadion kom det til voldsomme slagsmål mellem tilhængere fra FCK og Brøndby.

FCK fans brød ud fra stadionet ved smadre en stållåge. Derefter kom det til slagsmål, hvor der bl.a. blev brugt træstolper.

Nyhedsbrevet fra Local Eyes - få det her

Selvom betjentene brugte deres knipler lykkedes det ikke at undgå urolighederne.