SORØ : Endnu engang holder togene stille imellem Ringsted og Odense.
Det skyldes en signalfejl ved Sorø det er et ivergravet kabel der er skyld i fejlen.
Lige nu er der op til en times længere rejse og det vides ikke endnu hvornår fejlen er rettet.
Ved du noget? Fortæl det til redaktionen
På Sorø station har de rejsende det varmt og DSB har udleveret vand til de mange ventende passagerer
