ESPERGÆRDE: Torsdag aften kort før kl. 22 måtte Helsingør Kommunes Beredskab station Espergærde, for tredje gang rykke ud til kirke stranden overfor Egebækvangs kirke.
Her stod det tidligere Sankt Hans bål fra tirsdag aften igen og røg, og der kunne ses gløder i bålet.
Nyhedsbrevet fra Local Eyes - få det her
Beredskabet var på stedet i en lille halv time, hvor der blev sprøjtet godt med vand og skum på.
