En 94-årig dame kan takke nogle forbipasserende for, at de ude fra gaden lørdag aften så, at der var gået ild i hendes juledekoration i stuen.

De slog alarm til Odense brandvæsnet som hurtigt ankom til adressen på Skt. Klemens Vej i Odense og slukkede ilden i hendes juledekoration.

Ved du noget? Fortæl det til redaktionen

Heldigvis skete der ikke noget alvorligt med den 94-årig dame, men hun måtte en tur på skadestuen til observation for røgforgiftning.