PRM / Nordisk Teaterlaboratorium – Odin Teatret præsenterer nyt logo og ny visuel identitet

    Pressemeddelelse fra Nordisk Teaterlaboratorium

    N’et, der er formet som en todelt søjle, er en nyfortolkning af det foregående logo, der har været med teatret i næsten 40 år, og som henviser til altings iboende dualitet.
    NTL har valgt at bibeholde rød, hvid og sort som de primære farver i den visuelle identitet. Farverne har været med igennem mange år, og går igen på teatret, bl.a. i farverne på forestillingssalene og i de to tårne, der kendetegner teatrets arkitektur. Dette skaber en genkendelig og sammenhængende visuel identitet, som forbinder NTL’s fortid, nutid og fremtid.
    “Vi er meget glade for vores nye logo og visuelle identitet, som repræsenterer vores værdier og
    vores historie på en moderne og tidssvarende måde. Vi tror på, at det nye logo vil styrke vores identitet og kommunikation med vores publikum og samarbejdspartnere,” udtaler NTLs teaterleder, Per Kap Bech Jensen.
    Det nye logo vil blive implementeret gradvist i løbet af de kommende måneder, og det vil være synligt på alle NTL’s platforme, herunder vores hjemmeside, sociale medier og markedsføringsmaterialer.

    For yderligere information om NTL’s nye logo og visuelle identitet, er du velkommen til at kontakte dem direkte.

    Kontakt:

    PR og Kommunikation Amanda Appel email: amanda@ntl.dk

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/nordisk-teaterlaboratorium—odin-teatret-praesenterer-nyt-logo-og-ny-visuel-identitet?releaseId=13674133

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **