PRM / Borgmester flytter sit kontor ud i kommunen

    Pressemeddelelse fra Varde Kommune

    MØD BORGMESTEREN

    Borgere i Varde Kommune får nu mulighed for at træde direkte ind på borgmesterens kontor og præsentere en idé, en tanke eller blot en undren.

    Fire gange årligt vil borgmester Mads Sørensen flytte sit kontor ud til fire værtsbyer med frit fremmøde uden tidsbestilling. Tanken er, at borgere her kan bringe ethvert emne i spil.

    Ansager Hotel er vært for den første midlertidige udflytning af borgmesterkontoret tirsdag den 8. februar. I de kommende kvartaler vil Oksbøl, Årre og Nørre Nebel indtage værtsrollen.

    Interesserede kan risikere ventetid ved fremmøde, og viser interessen sig at være stor, vil der blive aftalt et nyt møde. Kommunaldirektøren vil være til stede sammen med borgmesteren.

    Citat

    Mads Sørensen, borgmester i Varde Kommune:

    “Jeg vil møde op med en tom kalender og en åben dør. Mit håb er at få et bedre indblik i lokale udfordringer på tværs af kommunen, for det er kun i fællesskab, at vi kan gøre vores kommune til et endnu bedre sted at bo.”


    Fakta

    Borgmesterkontoret flytter ud på følgende tidspunkter:

    • Tirsdag den 8. februar kl. 15.00-17.00 på Ansager Hotel, Søndergade 2, 6823 Ansager
    • Mandag den 16. maj kl. 15.00-17.00 i Sportspark Blaavandshuk, Strandvejen 2, 6840 Oksbøl
    • Tirsdag den 16. august kl. 15.00-17.00 i Helle Hallen, Vrenderupvej 40C, 6818 Årre
    • Mandag den 21. november kl. 15.00- 17.00 i Form & Fritid Nørre Nebel, Klintingvej 21, 6830 Nørre Nebel

    Kontakt:

    Borgmester i Varde Kommune Mads Sørensen tlf.: 21 26 81 53 email: masp@varde.dk

    Kommunikationsmedarbejder i Varde Kommune Søren Toksvig Jensen tlf.: 61 63 98 01 email: srej@varde.dk

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/borgmester-flytter-sit-kontor-ud-i-kommunen?releaseId=13641170

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **