PRM / MapsPeople og danske AeroGuest revolutionerer gæsteoplevelsen i hotelbranchen

    Pressemeddelelse fra MapsPeople A/S

    Hotelbranchen har længe manglet digitale løsninger til både at effektivisere driften og til at optimere gæsteoplevelsen. Funktioner som digital indtjekning, online sædevalg og forudbestilling af mad kender vi fra flybranchen. MapsPeople muliggør nu sammen med AeroGuest lignende funktioner inden for hotelbranchen, der både øger serviceniveauet og egenkontrollen hos hotelgæsterne.

    “AeroGuests spændende og innovative produkt definerer fremtiden inden for hotelbranchen. Integrationen af MapsIndoors betyder, at vi i fællesskab har skabt en ny, optimeret oplevelse og standard for hotelgæsterne, der nu fx kan vælge deres favoritværelse med den helt rigtige udsigt”, fortæller Michael Gram, CEO hos MapsPeople.

    MapsIndoors skaber fundamentet for AeroGuests mest populære funktion ‘Choose Room’. Funktionen giver gæsterne mulighed for at vælge et specifikt hotelværelse med den ønskede udsigt eller størrelse. MapsIndoors giver gæsterne overblik over hotellets grundplan og faciliteter, så de ved brug af AeroGuest appen let kan finde rundt på hotellet.

    MapsIndoors sikrer ny indtægtskilde i hotelbranchen

    AeroGuest samarbejder med 60 hoteller i 12 forskellige lande i Europa, USA og Asien, hvor de fleste gør brug af MapsPeoples indendørs kort- og navigationsplatform, MapsIndoors. AeroGuests mere end 112.000 brugere kan tjekke ind og vælge deres værelse på de fleste hoteller rundt om i verden, der anvender AeroGuests platform.

    “Integrationen af MapsIndoors forbedrer ikke alene den digitale gæsteoplevelse, flere gæster gør nu også brug af ‘Choose Room’-funktionen. Det gavner også hotellerne direkte, da gæsterne er villige til at betale op til 10% ekstra af værelsesprisen for at kunne vælge deres eget værelse. Det er en ny service og indtægtskilde for hotellerne”, fortæller Nikolai Kronborg, partner og CCO i AeroGuest.

    Ambitionerne for videreudvikling af AeroGuests platform er store. Funktioner som før ankomst køb, roomservice, face recognition bliver nu implementeret i appen, og listen med nye funktioner, der skal tilføjes i fremtiden, er lang.

    Kontakt:

    MapsPeople A/S
    Michael Gram, CEO
    Mobil (+45) 53 74 09 00
    E-mail mg@mapspeople.com
    Stigsborgvej 60, 9400 Nørresundby

    MapsPeoples PR-bureau
    Mindshare
    Andreas Hedensten, Communications Partner
    Mobil (+45) 28 92 64 94
    E-mail andreas.hedensten@mindshareworld.com

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/mapspeople-og-danske-aeroguest-revolutionerer-gaesteoplevelsen-i-hotelbranchen?releaseId=13640248

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **