PRM / Oddset forlænger samarbejdet med FC Midtjylland

    Pressemeddelelse fra Danske Spil A/S

    Når Superliga-sæsonen skydes i gang i den kommende weekend, bliver det fortsat med Danske Spils Oddset-logo som fast inventar til alle FC Midtjyllands hjemmekampe. Oddset og FC Midtjylland har nemlig indgået en nye og større sponsoraftale for den kommende sæson.

    – Vi ser god eksponering i FC Midtjylland, da vi må forvente at ulvene fra heden også i den kommende sæson vil blande sig i den absolutte top i dansk fodbold, siger Niels Erik Folmann, adm. direktør i Danske Licens Spil.

    FC Midtjyllands fans kan godt glæde sig til masser af ulve-relateret indhold hos Danske Spil.

    – Vi vil med sponsoratet forsøge at skabe et unikt fanunivers til dem, der følger dansk fodbold og FC Midtjylland. Fansene kan godt glæde sig til at få fedt indhold som video og podcast om deres klub. Det er en ny måde for os at aktivere et sponsorat på, som vi glæder os meget til at præsentere, siger Niels Erik Folmann.

    Oddset går ved årsskiftet dermed ind i sit ottende år som sponsor i FC Midtjylland, og samarbejdet vækker også tilfredshed på heden.

    – Vi er utroligt glade for samarbejdet med Danske Spil, partnerskabet udvikler sig positivt fra år til år. I vores forrige aftale præsenterede vi Oddset Boxen, en unik skyboks for vores fans og nu ligger vi yderligere lag på aftalen, til glæde vores fans, med dokumentar og andet relevant content” udtaler Jacob Jørgensen, kommerciel direktør i FC Midtjylland.

    Kontakt:

    Søren Andersen, presse- og kommunikationschef i Danske Spil, 20152062

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/oddset-forlaenger-samarbejdet-med-fc-midtjylland?releaseId=13626196

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **