PRM / Ny direktør for Communication & Branding skal styrke Nuudays position

    Pressemeddelelse fra Nuuday

    Nuuday er ved at etablere sig som et selvstændigt selskab og i den forbindelse oprettes en ny enhed, Communication & Branding. Til at stå i spidsen for den tiltræder Stine Hove Marsling, der senest har været direktør for People, CSR & External Relations i Danske Spil A/S. Stine Hove Marsling bliver samtidig en del af Nuudays ledelse og får ansvaret for både intern og ekstern kommunikation, branding, Public Affairs og CSR.

    “Nuuday er Danmarks største digitale udbyder af bredbånds-, kommunikations- og underholdningstjenester og består af ni førende brands, der leverer innovative digitale kundeoplevelser og løsninger til både privat- og erhvervskunder. Det er helt afgørende, at vi får samlet de kræfter, der skal fokusere på at udvikle og styrke Nuudays omdømme samt positionering i markedet i ét team. Med Stines erfaring fra både Danske Spil, Lundbeck og Christiansborg er hun den helt rette til at videreudvikle og styrke positioneringen af Nuuday og vores brands i markedet og hos vores interessenter,” siger Michael Moyell Juul, CEO i Nuuday.

    Stine Hove Marsling har i Danske Spil haft ansvaret for branding, kommunikation, CSR og HR og har tidligere været med til at opbygge Lundbecks Public Affairs-arbejde i Danmark samt på EU og globalt niveau. Hun har desuden været særlig rådgiver for Sofie Carsten Nielsen (R), da hun var uddannelses- og forskningsminister.

    “Jeg ser virkelig frem til at blive en del af Nuuday og sammen med resten af holdet sætte fokus på Nuudays væsentlige rolle i samfundet og vise de mere end seks millioner danske forbrugere og virksomheder, der er kunder hos Nuuday, de mange muligheder og oplevelser, vores produkter kan tilbyde dem,” siger Stine Hove Marsling.

    Stine er 41 år og har en kandidatgrad i Statskundskab fra København Universitet samt en i Kommunikation og Virksomhedsstudier fra RUC udover en HD i Organisation og Ledelse fra CBS.

    Samtidigt med Stine Hove Marsling tiltræder også Michael Gamst, der skal stå i spidsen for Group Branding i Nuuday. Michael Gamst kommer fra en stilling som SVP Brands & Marketing Development hos Nykredit og kender desuden både tele- og underholdningsbranchen fra sin tid i Telenor, Sonofon og Playstation.

    “Michael er en erfaren CMO, der har skabt stærke resultater og stor synlighed i sine tidligere jobs. Han har stor forretningsforståelse, og hans erfaring med datadreven marketing og hans kundeorienterede tilgang vil helt sikkert styrke både Nuuday som virksomhed og samspillet mellem vores ni brands,” siger Michael Moyell Juul.

    Michael Gamst er 45 år og har en uddannelse fra CBS.

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/ny-direktor-for-communication-branding-skal-styrke-nuudays-position?releaseId=13623874

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **