PRM / Norlys ansætter LEGO-profil som ny marketingdirektør

    Pressemeddelelse fra Norlys

    Per Hjuler har pr. 1. juni 2021 overtaget stafetten som marketingdirektør i Norlys. Per Hjuler har mere end 20 års erfaring fra LEGO, hvor han blandt andet har haft ansvaret for LEGO-brandet, produktudvikling, innovation, strategiske partnerskaber og digitale platforme som Senior Vice President for Innovation & Consumer Marketing.

    I rollen som Marketingdirektør (CMO) skal Per Hjuler videreføre arbejdet med at etablere Norlys som et af Danmarks stærkeste energi- og telebrands.

    – Norlys er en utrolig visionær koncern og en markant spiller inden for den danske energi- og telebranche. Med solide rødder i andelsejerskabet, stærke værdier inden for grøn og digital omstilling og et enormt potentiale – ikke mindst brandmæssigt – glæder jeg mig over at skulle være en del af rejsen, og jeg ser meget frem til at trække i arbejdshandskerne og fortsætte det gode arbejde, der allerede er i gang, fortæller Per Hjuler.

    Per Hjuler tiltrådte stillingen den 1. juni 2021

    Kontakt:

    Public Affairs- og pressechef Josefine Kofoed Christiansen tlf.: +45 41329535 email: joschr@norlys.dk

    Læs hele pressemeddelelsen på Via Ritzau her: https://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/norlys-ansaetter-lego-profil-som-ny-marketingdirektor?releaseId=13623787

    ** Ovenstående pressemeddelelse er videreformidlet af Ritzau på vegne af tredjepart. Ritzau er derfor ikke ansvarlig for indholdet **